Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Allée Martijn wat heb je nu gedaan en dan nog op de autostrade - zonder handen zeker en over de kop de gracht in, vandaar dit verstrengelde effect Uit verveling een fotootje maken dan krijg je dit ! Goed geprobeerd maar vind je 't zelf niet wat van 't goeie te veel Martijn ?
Allée Martijn wat heb je nu gedaan en dan nog op de autostrade - zonder handen zeker en over de kop de gracht in, vandaar dit verstrengelde effect Uit verveling een fotootje maken dan krijg je dit ! Goed geprobeerd maar vind je 't zelf niet wat van 't goeie te veel Martijn ?
goh het is eens iets anders he.
morgenavond kan ik met een beetje geluk een superfoto posten.
ik weet eindelijk een vaste uitkijkplaats van die uil wat ik hier geregeld zie vliegen.
dus als jullie morgen rustig tv zitten te kijken of hier op gezellig op het forum zitten, gelieve dan even te denken aan mij die daar in de kou zit te wachten en te wachten en te wachten.
groetjes
een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
goh het is eens iets anders he.
morgenavond kan ik met een beetje geluk een superfoto posten.
ik weet eindelijk een vaste uitkijkplaats van die uil wat ik hier geregeld zie vliegen.
dus als jullie morgen rustig tv zitten te kijken of hier op gezellig op het forum zitten, gelieve dan even te denken aan mij die daar in de kou zit te wachten en te wachten en te wachten.
groetjes
Ook al wordt geduld niet altijd beloond toch wens ik je veel succes en duim met je mee voor een prachtige opname
Comment