Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Deur

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De Deur

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
    De nieuwe is ook mooi maar blijf bij de mening van Fena, speels, apart en origineel
    ...en ik ga hierin mee.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Dank je wel Djivan voor je werk en de update!

Ik geraak er zelf niet uit en de verschillende meningen brengen me nog meer in de war
      https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk bericht
        Dank je wel Djivan voor je werk en de update!

Ik geraak er zelf niet uit en de verschillende meningen brengen me nog meer in de war
        Geen probleem Tini. En dat er zijn die de eerste de mooiste blijven vinden ...... dat is heel normaal, andersom zou abnormaal zijn. Het is zo lastig (heb ik ook reeds ondervonden hoor) als iemand een foto verbetert, en je hebt reeds gezegd dat de eerste mooi was, om je kar te keren zoals ze zeggen en van mening te veranderen en toe te geven dat de aangepaste beter is . Niet dat ik hiermee wil zeggen dat mijn versie beter is hé, begrijp me niet verkeerd.
        Mij was het er enkel om te doen die vloer vlak te zetten, omdat jij schreef dat je het reeds geprobeerd had en het je niet lukte. Een bolle/holle vloer corrigeer je niet met perspectiefcorrectie, maar met lenscorrectie, vandaar mijn voorbeeld. Als je wil haal ik het weer weg hoor, dan hoeven ze er niet langer op te zien hé .
        Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Geen probleem Tini. En dat er zijn die de eerste de mooiste blijven vinden ...... dat is heel normaal, andersom zou abnormaal zijn. Het is zo lastig (heb ik ook reeds ondervonden hoor) als iemand een foto verbetert, en je hebt reeds gezegd dat de eerste mooi was, om je kar te keren zoals ze zeggen en van mening te veranderen en toe te geven dat de aangepaste beter is . Niet dat ik hiermee wil zeggen dat mijn versie beter is hé, begrijp me niet verkeerd.
          Mij was het er enkel om te doen die vloer vlak te zetten, omdat jij schreef dat je het reeds geprobeerd had en het je niet lukte. Een bolle/holle vloer corrigeer je niet met perspectiefcorrectie, maar met lenscorrectie, vandaar mijn voorbeeld. Als je wil haal ik het weer weg hoor, dan hoeven ze er niet langer op te zien hé .
          Groetjes
          Nee nee, laat hem maar staan hoor! Je verdient een dikke pluim van mij!
          Ik denk eerder dat jij meer geduld hebt gehad dan ik met PS

Comment

Leuk idee en goed uitgevoerd, alleen jammer dat de voeten van de personen er niet helemaal opstaan
            70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
              Groetjes
              Gewoon je gevoel volgen Tini en niet laten afleiden, noch door de één noch door de ander. Ieder heeft zijn visie - jij ook !!!
              Djivan, ik heb het volste respect voor je inzet en meestal correcte reacties, maar met bovenstaande opmerking kan ik je niet volgen Iemand zijn foto verbeteren betekent niet hetzelfde als veranderen, je hebt wel dit laatste gedaan ! Je uitleg staat bol van tegenspraak, sorry.
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                Gewoon je gevoel volgen Tini en niet laten afleiden, noch door de één noch door de ander. Ieder heeft zijn visie - jij ook !!!
                Djivan, ik heb het volste respect voor je inzet en meestal correcte reacties, maar met bovenstaande opmerking kan ik je niet volgen Iemand zijn foto verbeteren betekent niet hetzelfde als veranderen, je hebt wel dit laatste gedaan ! Je uitleg staat bol van tegenspraak, sorry.
                Sorry, foto is op één punt verbeterd, vloer staat niet meer hol . Holle/bolle vervormingen horen niet thuis in een foto, tenzij met een fisheye lens waar het de bedoeling is. Ik ben ook geen leraar Nederlands, en ga ook niet al mijn teksten eerst voorleggen aan een taaldeskundige voor ik ze plaats. Ik steek al genoeg tijd in mijn reacties hier op het forum, zonder dat ik alles nog eens laat controleren. Mijn uitleg stond niet bol maar de vloer wel .
                Groetjes

Comment

Ik laat iedereen in zijn/haar mening, maar vind de origenele toch wel wat hebben.
                  Onvolmaaktheden kunnen een zekere charme hebben.
                  Luc

PS: Tini, omdat ik vorig jaar nogal wat binnenopnames heb moeten maken met een groothoek heb ik voor de correcties PTLens aangeschaft. KLIK

Comment

Knappe plaat, echt in jouw stijl, Tini ... Ik vind het knap hoe jij steeds van heel dagdagelijkse zaken originele prachtplaten maakt.
                    groeten,
                    deka
                    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
                      Knappe plaat, echt in jouw stijl, Tini ... Ik vind het knap hoe jij steeds van heel dagdagelijkse zaken originele prachtplaten maakt.
                      groeten,
                      deka
                      Je hebt mijn deur vanonder het forumstof gehaald zie ik
                      Welkom terug en dank je wel voor je comment!

Comment

Hey,
                        Dit is voor mij geen beginnersfoto. Verre van.
                        I like it.
                        Kom maar op naar show-case hiermee...
                        Echt boeiend en MIJN smaak.
                        Groet.
                        Gil

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gilclaes Bekijk bericht
                          Hey,
                          Dit is voor mij geen beginnersfoto. Verre van.
                          I like it.
                          Kom maar op naar show-case hiermee...
                          Echt boeiend en MIJN smaak.
                          Groet.
                          Gil
                          Hehe, ook deze heb je vanonder het stof gehaald, waarvoor dank
                          Als ik me ooit wat zekerder voel, dan heel misschien kom ik wel eens naar SC

Comment

Working...
                          X