Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De Deur
Collapse
X
-
-
-
Re: De Deur
Dank je wel Djivan voor je werk en de update!
Ik geraak er zelf niet uit en de verschillende meningen brengen me nog meer in de war
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk berichtDank je wel Djivan voor je werk en de update!
Ik geraak er zelf niet uit en de verschillende meningen brengen me nog meer in de war. Niet dat ik hiermee wil zeggen dat mijn versie beter is hé, begrijp me niet verkeerd.
Mij was het er enkel om te doen die vloer vlak te zetten, omdat jij schreef dat je het reeds geprobeerd had en het je niet lukte. Een bolle/holle vloer corrigeer je niet met perspectiefcorrectie, maar met lenscorrectie, vandaar mijn voorbeeld. Als je wil haal ik het weer weg hoor, dan hoeven ze er niet langer op te zien hé.
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtGeen probleem Tini. En dat er zijn die de eerste de mooiste blijven vinden ...... dat is heel normaal, andersom zou abnormaal zijn. Het is zo lastig (heb ik ook reeds ondervonden hoor) als iemand een foto verbetert, en je hebt reeds gezegd dat de eerste mooi was, om je kar te keren zoals ze zeggen en van mening te veranderen en toe te geven dat de aangepaste beter is. Niet dat ik hiermee wil zeggen dat mijn versie beter is hé, begrijp me niet verkeerd.
Mij was het er enkel om te doen die vloer vlak te zetten, omdat jij schreef dat je het reeds geprobeerd had en het je niet lukte. Een bolle/holle vloer corrigeer je niet met perspectiefcorrectie, maar met lenscorrectie, vandaar mijn voorbeeld. Als je wil haal ik het weer weg hoor, dan hoeven ze er niet langer op te zien hé.
Groetjes
Ik denk eerder dat jij meer geduld hebt gehad dan ik met PS
Comment
-
Leuk idee en goed uitgevoerd, alleen jammer dat de voeten van de personen er niet helemaal opstaan70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtGeen probleem Tini. En dat er zijn die de eerste de mooiste blijven vinden ...... dat is heel normaal, andersom zou abnormaal zijn. Het is zo lastig (heb ik ook reeds ondervonden hoor) als iemand een foto verbetert, en je hebt reeds gezegd dat de eerste mooi was, om je kar te keren zoals ze zeggen en van mening te veranderen en toe te geven dat de aangepaste beter is. Niet dat ik hiermee wil zeggen dat mijn versie beter is hé, begrijp me niet verkeerd.
Groetjes
Djivan, ik heb het volste respect voor je inzet en meestal correcte reacties, maar met bovenstaande opmerking kan ik je niet volgenIemand zijn foto verbeteren betekent niet hetzelfde als veranderen, je hebt wel dit laatste gedaan ! Je uitleg staat bol van tegenspraak, sorry.
Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtGewoon je gevoel volgen Tini en niet laten afleiden, noch door de één noch door de ander. Ieder heeft zijn visie - jij ook !!!
Djivan, ik heb het volste respect voor je inzet en meestal correcte reacties, maar met bovenstaande opmerking kan ik je niet volgenIemand zijn foto verbeteren betekent niet hetzelfde als veranderen, je hebt wel dit laatste gedaan ! Je uitleg staat bol van tegenspraak, sorry.
. Holle/bolle vervormingen horen niet thuis in een foto, tenzij met een fisheye lens waar het de bedoeling is. Ik ben ook geen leraar Nederlands, en ga ook niet al mijn teksten eerst voorleggen aan een taaldeskundige voor ik ze plaats. Ik steek al genoeg tijd in mijn reacties hier op het forum, zonder dat ik alles nog eens laat controleren. Mijn uitleg stond niet bol maar de vloer wel
.
Groetjes
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk berichtKnappe plaat, echt in jouw stijl, Tini ... Ik vind het knap hoe jij steeds van heel dagdagelijkse zaken originele prachtplaten maakt.
groeten,
deka
Welkom terug en dank je wel voor je comment!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gilclaes Bekijk berichtHey,
Dit is voor mij geen beginnersfoto. Verre van.
I like it.
Kom maar op naar show-case hiermee...
Echt boeiend en MIJN smaak.
Groet.
Gil
Als ik me ooit wat zekerder voel, dan heel misschien kom ik wel eens naar SC
Comment
Comment