Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Deur

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De Deur

Last edited by Tini; 4 januari 2011, 23:11.
    https://www.tinicleemputfotografie.com/

Re: De Deur

Leuke foto.

Het invallende licht van het raam geeft een extra dimensie aan de foto; de vrouw loopt de vrijheid tegemoet.

Ook een goede positie van de voorbijwandelende persoon. Heb je ook soortgelijke foto's met andere sluitertijden?

Eventueel kan je ook wat perspectiefcorrectie toepassen; de vloer staat een beetje bol.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mich_ Bekijk bericht
      Leuke foto.

Het invallende licht van het raam geeft een extra dimensie aan de foto; de vrouw loopt de vrijheid tegemoet.

Ook een goede positie van de voorbijwandelende persoon. Heb je ook soortgelijke foto's met andere sluitertijden?

Eventueel kan je ook wat perspectiefcorrectie toepassen; de vloer staat een beetje bol.
      Thanks!
      Nee, heb deze sluiter bewust gekozen, gaf het beste weer wat ik wou vastleggen. Heb er reeds een perspectiefcorrectie op toegepast, zal er nog eentje doen

Comment

Interessante foto van inhoud en actie. Zwart/wit lijkt me goede keuze Tini Die kleine vertekening vind ik hier niet storend, integendeel
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
          Interessante foto van inhoud en actie. Zwart/wit lijkt me goede keuze Tini Die kleine vertekening vind ik hier niet storend, integendeel
          Het zal zo idd moeten, ik krijg de vloer niet 'onvertekend'

Comment

stoort mij ook niet. Die boomschaduw vind ik zeker een leuke meerwaarde aan de foto
            Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Comment

Mooie plaat met fijn de beweging vast gelegd.
              Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
              Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

De vertekening vind ik ook niet storend; het was gewoon iets dat me opviel na wat langer naar de foto te kijken.

Het verbaast me wel dat de vertekening toch zo 'groot' is bij 20mm en zeker als je al een correctie hebt toegepast.

Comment

mooi zeer mooi, maar heel even langer de sluiter open had ik nog beter gevonden.

Comment

Hele mooie vind ik dit!
                    Ik kan me zo inbeelde hoe het verhaal verder gaat.

Tom
                    Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
                    Mijn Website

Comment

Dat er zoveel zijn die de vertekening niet storend vinden . De vloerplint staat hol en de deuropening volledig scheef.
                      Beiden zijn perfect te corrigeren, ik heb het eens geprobeerd in PS en het verschil is immens. Beide zaken doen niets af aan het artistieke van de foto, maar komen toch, volgens mijn mening, hier storend over. Ik vind de foto na beide correcties toch beter.
                      Ik heb de gecorrigeerde bewaard, maar ik plaats hem slechts als jij dat wilt.
                      Groetjes

Comment

dwarse mening van mij: al die vertekening maakt de foto speels en apart .
                        gecorrigeerd = netjes, keurig, strak, maar ook onpersoonlijker.

Wie gaat nu reageren dat regels er niet voor niets zijn...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                          Dat er zoveel zijn die de vertekening niet storend vinden . De vloerplint staat hol en de deuropening volledig scheef.
                          Beiden zijn perfect te corrigeren, ik heb het eens geprobeerd in PS en het verschil is immens. Beide zaken doen niets af aan het artistieke van de foto, maar komen toch, volgens mijn mening, hier storend over. Ik vind de foto na beide correcties toch beter.
                          Ik heb de gecorrigeerde bewaard, maar ik plaats hem slechts als jij dat wilt.
                          Groetjes
                          Van mij mag je hem zeker posten, ben zelf razend benieuwd!

Comment

U vraagt en wij plaatsen Tini.
                            En Fena..... gelukkig verschillen meningen hé, het zou hier anders nogal een saaie bedoening zijn . Daarvoor is er een forum, om van de verschillende meningen iets op te steken. Niet iedereen hoeft met alles akkoord te zijn...... anders hadden we reeds lang een regering ook .

Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fena Bekijk bericht
                              dwarse mening van mij: al die vertekening maakt de foto speels en apart .
                              gecorrigeerd = netjes, keurig, strak, maar ook onpersoonlijker.

Wie gaat nu reageren dat regels er niet voor niets zijn...
                              De nieuwe is ook mooi maar blijf bij de mening van Fena, speels, apart en origineel
                              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Working...
                              X