Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
ook mooi zonder dat lichte bovenstuk lucht.
grt,bouk.
ik zelf vind het echt jammer om er een stuk af te halen dat rood gekleurde randje maakte het echt af in mijn ogen , maar misschien als ik een paar dagen verder ben denk ik anders
bedankt voor de reactie en de tip
grt,
Pimpeltje
Heel mooi, maar ook ik mis een beetje scherpte. Zonder de exif gegevens van een foto is gokken naar de oorzaak van de lichte onscherpte.
Groetjes
Waarschijnlijk nog licht beschonken na al die feestdagen, vandaar die onscherpte die ik dan weer al als zeer goed catalogeer gezien het standpunt en de sfeer die in dit beeld hangt Er kan boven misschien nog iets af maar betwijfel dan de beterschap, dus ik ga niet gokken Dat waren mijn eerste gedachten en reacties. In de situatie is is dan pijlsnel verandering gekomen daar ons Pimpeltje heel actief is en direct reageert... soms iets te snel ! De laatste is een prachtige foto
Waarschijnlijk nog licht beschonken na al die feestdagen, vandaar die onscherpte die ik dan weer al als zeer goed catalogeer gezien het standpunt en de sfeer die in dit beeld hangt Er kan boven misschien nog iets af maar betwijfel dan de beterschap, dus ik ga niet gokken Dat waren mijn eerste gedachten en reacties. In de situatie is is dan pijlsnel verandering gekomen daar ons Pimpeltje heel actief is en direct reageert... soms iets te snel ! De laatste is een prachtige foto
Nee nee niet licht beschonken zo fris als een hoentje maar daar krikt het wel een beetje bij mij die onscherpte ppppppfffff maar dat komt ongetwijfeld goed
bedankt voor je fijne reactie
grt,
Pimpeltje
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
tja pimpeltje...
wat moet ik daarop zeggen????
ik weet nog dat je enkele maanden geleden je eerste foto hier had gepost.
als ik die foto zou vergelijken met de foto wat je nu hier laat zien kun je maar één ding besluiten.
je hebt namelijk ongelooflijk veel bij geleerd op korte tijd.
prachtige foto pimpeltje.
voor jou ook een gelukkig nieuwjaar
een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
tja pimpeltje...
wat moet ik daarop zeggen????
ik weet nog dat je enkele maanden geleden je eerste foto hier had gepost.
als ik die foto zou vergelijken met de foto wat je nu hier laat zien kun je maar één ding besluiten.
je hebt namelijk ongelooflijk veel bij geleerd op korte tijd.
prachtige foto pimpeltje.
voor jou ook een gelukkig nieuwjaar
Wat een fantastisch antwoord
en Ja ik ben zo veel geholpen oa door G.R. en Mysti en nog vele andere misschien ook wel door jou ik weet het niet meer het is zo snel gegaan ,maar dat ik er gek op ben dat moge duidelijk zijn
dank je wel voor je fijne reactie.
Mvg,
Pimpeltje
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
Comment