Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Eerst en vooral mijn gemeende beste wensen voor 2011 en zeer veel plezier in het fotograferen aan iedereen.
Wat de foto betreft: prachtig plaatje, mooie compo en voor mij ook mooie kleuren met een passend kader
Het was
maar een grapje hoor bouk
de aller beste wensen voor dit jaar en dat we maar veel plezier, en mogen genieten op dit forum .
Dank voor je reactie
grt,
Pimpeltje
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
Op een rij. Als cowboys met de schouders omhoog, klaar om hun pistool te trekken en te
schieten. De Daltons misschien. Maar mooi is het wel. En ook voor jou een vreugdevol,
creatief 2011.
Als ie niet helemaal scherp zou zijn, dan komt het door de mist, maar hier stoort het me helemaal niet. Zeer mooie compo en kleuren.
Het enige wat me stoort in de foto is die copyright en je naam, ze trekken mijn aandacht en dat kan niet de bedoeling zijn in deze foto.
Groetjes
Als ie niet helemaal scherp zou zijn, dan komt het door de mist, maar hier stoort het me helemaal niet. Zeer mooie compo en kleuren.
Het enige wat me stoort in de foto is die copyright en je naam, ze trekken mijn aandacht en dat kan niet de bedoeling zijn in deze foto.
Groetjes
Nu ..ik heb de foto zonder handschrift en Cop
Bedankt voor je mooie reactie ,
grt,
Pimpeltje
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
Comment