Hallo iedereen, ik ben nieuw op dit forum en heb net mijn eerste dSLR aangeschaft, een Nikon D5000. Ik ben er supertevreden over en hij produceert geweldige foto's, zelfs met de kit lens die ik erbij heb. Ik ben ermee naar een plaatselijk bos gegaan, dat niet zoveel voorstelde. Zeker niet in deze winterperiode en met de sneeuw die hier al zo goed als verdwenen is (West-Vlaanderen).
Ik heb er toch enkele mooie foto's kunnen uitpersen, zeker met de silhouette-functie die ik op de camera heb. Ik wou eerst met de automatische functies beginnen en uitzoeken voor ik begon met het diafragma en de sluitertijd. Ik was zeer blij verrast met drie foto's, toen ik ze thuis op de pc laadde waren ze fantastisch (in mijn ogen dan toch). Het betreft de weerschijning van de zon op het licht bevrozen meer met daarachter de pekzwarte bomen (dankzij de silhouette-functie) en ertussen het zonnetje.
Wat vinden jullie ervan?
En uiteraard iedereen nog een gelukkig nieuwjaar toegewenst!
groeten
Kenney
Ik heb er toch enkele mooie foto's kunnen uitpersen, zeker met de silhouette-functie die ik op de camera heb. Ik wou eerst met de automatische functies beginnen en uitzoeken voor ik begon met het diafragma en de sluitertijd. Ik was zeer blij verrast met drie foto's, toen ik ze thuis op de pc laadde waren ze fantastisch (in mijn ogen dan toch). Het betreft de weerschijning van de zon op het licht bevrozen meer met daarachter de pekzwarte bomen (dankzij de silhouette-functie) en ertussen het zonnetje.
Wat vinden jullie ervan?
En uiteraard iedereen nog een gelukkig nieuwjaar toegewenst!
groeten
Kenney
Comment