Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
The Blues.
Tristesse.
Eenzaamheid.
Ontheemd, eenzaam en verlaten, compleet op de verkeerde plaats.
Als je het grotere geheel ziet, heeft deze kustgemeente of -stad waarschijnlijk iets voor de kerstsfeer gedaan.
Dit beeld op zich roept bij mij echter bovenvermelde associaties op.
Luc
Ware het niet dat we nog in volle kerstperiode zijn, dan zou ik denken dat deze de kerstboomverbranding ontlopen is en nu toch stillekes aan begint uitzien "verlossing " uit zijn eenzaamheid ....
Afgaande op de blauwe kleur zou je al denken dat we weer in de zomer zitten .... Voor mij persoonlijk net ietsie pietsie te blauw.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Ware het niet dat we nog in volle kerstperiode zijn, dan zou ik denken dat deze de kerstboomverbranding ontlopen is en nu toch stillekes aan begint uitzien "verlossing " uit zijn eenzaamheid ....
Afgaande op de blauwe kleur zou je al denken dat we weer in de zomer zitten .... Voor mij persoonlijk net ietsie pietsie te blauw.
groeten,
deka
Ook mijn gedacht ...
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
groeten,
deka
Zeg madammekes, voor ene keer dat onze zee nu eens niet ros of grijs is !
Nu serieus, ik begrijp jullie bedoeling hoor, maar ik heb voor de drie blauwtinten gekozen en had geluk dat het zonnetje nog juist scheen op dat moment vandaar de mogelijkheid tot deze contrastverschillen.
Bedankt voor de meningen
en ook Pimpeltje van harte bedankt
Comment