Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
leuke woordspeling met 'spoor'
knappe belichting met mooie grauwsluier over deze foto (mijn smaak), de diagonalen: kozijn, weg en lichten geven diepte en ook gevoel van snelheid, dit door de mooie DOF of doordat ik me in de trein voel zitten...?
whatever... goeie eindejaars-plaat
Ik kan een leuke snapshot wel waarderen. Dit is er één van. Deze voormiddag voor de eerst keer gezien. Vond hem niet geweldig. Nu nog eens bekeken en dan zijn de lijnen die naar rechts lopen (van het venster, de bouwwerf en van de treinlampen) een pluspunt. Goed gekozen titel, maar daar zit ook het angeltje.De druppels zijn eigenlijk niet mooi op zich. Een iets duidelijker zichtbare bouwwerf zou voor een meerwaarde kunnen zorgen. gr,
Goed gezien. Knap gespeeld met het lijnenspel, ook de weerspiegeling van de dame in het raam maakt het wel mooi. Je wordt als het ware nieuwsgierig naar meer van de persoon, ook naar het meer van wat " ze" aan het lezen is.
'k Vraag me af wat de foto zou geven in zw ?
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
De foto bevat vele verhalen. Wat mij betreft is de troosteloze aanblik van een werf geaccentueerd door een vuil beregend raam waarnaast een ongeïnteresseerd persoon het aan zich laat voorbij glijden, een doordenkend beeldverhaal
Comment