Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Regensporen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Regensporen

.
    .
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

Re: Regensporen

leuke woordspeling met 'spoor'
    knappe belichting met mooie grauwsluier over deze foto (mijn smaak), de diagonalen: kozijn, weg en lichten geven diepte en ook gevoel van snelheid, dit door de mooie DOF of doordat ik me in de trein voel zitten...?
    whatever... goeie eindejaars-plaat

Comment

Ik kan een leuke snapshot wel waarderen. Dit is er één van. Deze voormiddag voor de eerst keer gezien. Vond hem niet geweldig. Nu nog eens bekeken en dan zijn de lijnen die naar rechts lopen (van het venster, de bouwwerf en van de treinlampen) een pluspunt. Goed gekozen titel, maar daar zit ook het angeltje.De druppels zijn eigenlijk niet mooi op zich. Een iets duidelijker zichtbare bouwwerf zou voor een meerwaarde kunnen zorgen. gr,
      canon5DIII, 24-105mm, 50mmf1.4, Panasonic TZ-7

website : www.leonvanham.com

Comment

Ik kan dit soort documentaire fotografie wel smaken. Een mooi verhalend "onderweg-met-de-trein-bij-slecht-weer" beeld
        Luc

Comment

Goed gezien. Knap gespeeld met het lijnenspel, ook de weerspiegeling van de dame in het raam maakt het wel mooi. Je wordt als het ware nieuwsgierig naar meer van de persoon, ook naar het meer van wat " ze" aan het lezen is.
          'k Vraag me af wat de foto zou geven in zw ?
          groeten,
          deka
          There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

De foto bevat vele verhalen. Wat mij betreft is de troosteloze aanblik van een werf geaccentueerd door een vuil beregend raam waarnaast een ongeïnteresseerd persoon het aan zich laat voorbij glijden, een doordenkend beeldverhaal
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Mooi hoor, ik vraag me af wie het meisje is die voor ons zit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door steenkst Bekijk bericht
                Mooi hoor, ik vraag me af wie het meisje is die voor ons zit.
                Dat is Fleur Steketee.
                Van kritiek leer ik.

Comment

zeer knap werk plaatwerker, meerdere verhalen in één plaat en ons fleurtje maakt het af.

groetjes renske

Comment

Buitengewoon interessant om ieders verschillende commentaar te lezen.

Dank daarvoor.

Snapshot?
                    Vanaf Amersfoort zat ik al gereed om deze (en andere) foto's te maken van de brug in aanbouw bij Zwolle over de IJssel.

Z/W?
                    Ik heb gekeken maar zo'n omzetting beviel mij niet en dat laat ik dan ook maar niet zien.

Regendruppels?
                    Ze waren al verdroogd. Ondanks het sombere uitzicht was het droog.

Het meisje?
                    De naam heb ik verzonnen.

En ook de mensen die na het kijken geen commentaar hebben geleverd: dank voor de stilzwijgende waardering.
                    Van kritiek leer ik.

Comment

Een modderige werf, grauw weer, vuile ramen, persoon voor je is maar voor een stukje zichtbaar,...
                      En daar een mooie foto van maken, sterk

Grtz,
                      Peter
                      Canon EOS 550D - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II VC - Canon EFS 55-250mm - Tamron 90mm f/2.8 DI Macro 1:1

Comment

Working...
                      X