Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Oorspronkelijk geplaatst door Neirynck RenéeBekijk bericht
Wat bedoeld U hiermee, de auteur is dat degene die de eerste commentaar heeft geschreven of is het de fotograaf ( begrijp er niets van)
Groetjes
Renée
Jij maakte de opmerking over 83 maal bekeken (en nog geen reactie) Renée. Foto's plaatsen en delen is geven en nemen, evenzo in het leveren van commentaren. Alles berust op spontaniteit en respect en zo bouw je aan vriendschap. M.a.w. als je zelf geen reactie levert zal je na een tijd er ook geen meer krijgen. Probeerde hiermee een goed bedoelde aanvulling te geven en is door u blijkbaar verkeerd begrepen. Hopelijk is het nu duidelijker !
Ik heb de reactie geschreven omdat het een mooi beeld vond en er nog niemand op had gereageerd, zelf zal ik nooit geen technische commentaar geven uit angst iets verkeerd te zeggen, want ik kijk heel graag naar de foto's, maar persoonlijk heb ik het nemen van foto's met heel veel spijt en nog niet verwacht wegens omstandigheden moeten opgeven (profiel) maat laat niet na te kijken naar de mooie beelden van anderen, was zeker niet de bedoeling tegendraads te zijn.
Groetjes
Renéé
Comment