Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brrr winter

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Brrr winter

[IMG][/IMG]

Panasonic DMC-FZ18
    Meting: Pattern; Normaal
    Belichting: f/5,6 - 1/400 sec
    Brandpunt: 4,6 mm
    ISO 100
    Witballans: AWB

Re: Brrr winter

reeds 83 maal bekeken en nog geen reeactie, Ik vind het een mooi vergezicht kortom voor mij een mooi beeld
    Groetjes
    Renée

Comment

Rustig aangenaam beeld met een goede compositie, wat mij betreft.

Doet me een beetje denken aan een schilderijtje van mijn grootvader.
      Dat zegt niets over de foto, maar voor mij is dat een pluspunt.
      Luc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Neirynck Renée Bekijk bericht
        reeds 83 maal bekeken en nog geen reeactie, Ik vind het een mooi vergezicht kortom voor mij een mooi beeld
        Groetjes
        Renée
        83 maal en... Ik denk dat de auteur, die naar mijn gevoelen geen beginner meer is (andere foto's bekeken), dat zichzelf aandoet !
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Wat bedoelt u met, dat zichzelf aandoet! G.R.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
            83 maal en... Ik denk dat de auteur, die naar mijn gevoelen geen beginner meer is (andere foto's bekeken), dat zichzelf aandoet !
            Wat bedoeld U hiermee, de auteur is dat degene die de eerste commentaar heeft geschreven of is het de fotograaf ( begrijp er niets van)
            Groetjes
            Renée

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Neirynck Renée Bekijk bericht
              Wat bedoeld U hiermee, de auteur is dat degene die de eerste commentaar heeft geschreven of is het de fotograaf ( begrijp er niets van)
              Groetjes
              Renée
              Jij maakte de opmerking over 83 maal bekeken (en nog geen reactie) Renée. Foto's plaatsen en delen is geven en nemen, evenzo in het leveren van commentaren. Alles berust op spontaniteit en respect en zo bouw je aan vriendschap. M.a.w. als je zelf geen reactie levert zal je na een tijd er ook geen meer krijgen. Probeerde hiermee een goed bedoelde aanvulling te geven en is door u blijkbaar verkeerd begrepen. Hopelijk is het nu duidelijker !
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Ik heb de reactie geschreven omdat het een mooi beeld vond en er nog niemand op had gereageerd, zelf zal ik nooit geen technische commentaar geven uit angst iets verkeerd te zeggen, want ik kijk heel graag naar de foto's, maar persoonlijk heb ik het nemen van foto's met heel veel spijt en nog niet verwacht wegens omstandigheden moeten opgeven (profiel) maat laat niet na te kijken naar de mooie beelden van anderen, was zeker niet de bedoeling tegendraads te zijn.
                Groetjes
                Renéé

Comment

Working...
                X