Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De eerste is inderdaad heel mooi, ook al doet de zon een beetje pijn aan mijn ogen
De tweede heeft iets van een oud schilderij met een uitgesproken craquelé. Snij er vanonder een stuk af en als je hem dan onafhankelijk van de eerste bekijkt, dan heeft die zeker bestaansrecht.
Luc
De eerste heeft ondanks het te felle zonnetje toch een behoorlijke sfeer mee en een goede vlakverdeling De tweede is te ondoordacht genomen, waarschijnlijk door de zon te zien verschijnen Pixxel, je lijkt me ook wat opzoek, vind je je stek niet ?
Raymond, bedankt voor de reactie. De tweede was inderdaad ondoordacht, de kleuren waren mooi maar een goede compo kon ik niet vinden. Wat betreft men stek, een speciale voorkeur heb ik niet, fotografeer gewoon dingen die ik zelf mooi vind.
Het blijft een hobby, belangrijk om het zelf leuk te vinden.
Mvg.
Raymond, bedankt voor de reactie. De tweede was inderdaad ondoordacht, de kleuren waren mooi maar een goede compo kon ik niet vinden. Wat betreft men stek, een speciale voorkeur heb ik niet, fotografeer gewoon dingen die ik zelf mooi vind.
Het blijft een hobby, belangrijk om het zelf leuk te vinden.
Mvg.
Hier heb je honderd procent gelijk, zo fotografeer ik ook trouwens. Met de stek bedoelde ik nou net dat. Op beginnershoek raak je alles kwijt... en met goede respons, vandaar
Comment