Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

onder spanning

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• onder spanning

nog eentje uit verveling in de trein.

groetjes
    renske
    Last edited by bleuspics; 27 december 2010, 18:41. Reden: 900 PIXEL

Re: onder spanning

Zo'n bijschrift als 'uit verveling' zou ik er nooit bijplaatsen. Niemand hoeft zoiets te weten
    en het kan onbedoeld de commentaren sturen.

Ik vind het een krachtige plaat. Bovenkant wat donker maar je ziet de draad keurig uit de
    hoek komen. Beneden de voet van de paal kan de voorgrond mijns inziens worden
    gehalveerd. Misschien zal er wat gezegd worden over ruis maar voor mij past deze hier
    uitstekend. De rand kan ik minder waarderen, liever zonder. En, alsjeblieft, kan deze op de
    maximale grootte van 900 pixels langste zijde? (vervang s720 voor s900 in de link).
    Last edited by Plaatwerker; 27 december 2010, 00:47. Reden: advies aantal pixels
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

Comment

Ik vind het een zeer goeie en mooie foto. Straalt rust en oneindigheid uit. De grove korrel doet het hem hier zoals reeds gezegd heel goed.
      Stel je kritieken niet te scherp...
      Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

vind ik mooi...
        There are always two people in every picture: the photographer and the viewer.
        (Ansel Adams)

Comment

Als je nog zo van die vervelende plaatjes hebt plaats ze dan maar Heel mooie opname en omzetting met diepte compo. De grootte kan je zelf beslissen hoeft niet steeds op volle 900 pixels en de ruis... zou ik precies reduceren. Waarschijnlijk eerst zelf uitgetest ?
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Hele mooie !!

Comment

(vervang s720 voor s900 in de link).
              Gebruik FireFox, installeer Firebug, bekijk de code, verander de s720 in s900 en je ziet de s900 versie zo op je beeld verschijnen (wat is FireFox toch handig )

Vind het wel een mooie plaat, al helemaal als je deze uit een rijdende trein hebt gekregen.
              De ruis geeft extra sfeer aan de foto, maar voor mij mag die zwarte rand ook wel weg. Zet er dan een fijn lijntje net in de foto.
              WillemClassensDesign: Mijn website
              Body: Sony Alpha 200; Lenzen: Tamron 28-75 F/2.8; Sony 18-70mm; Sony 75-300mm Macro
              Flitsers:HVL-F42AM;

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                Zo'n bijschrift als 'uit verveling' zou ik er nooit bijplaatsen. Niemand hoeft zoiets te weten
                en het kan onbedoeld de commentaren sturen.

Ik vind het een krachtige plaat. Bovenkant wat donker maar je ziet de draad keurig uit de
                hoek komen. Beneden de voet van de paal kan de voorgrond mijns inziens worden
                gehalveerd. Misschien zal er wat gezegd worden over ruis maar voor mij past deze hier
                uitstekend. De rand kan ik minder waarderen, liever zonder. En, alsjeblieft, kan deze op de
                maximale grootte van 900 pixels langste zijde? (vervang s720 voor s900 in de link).
                ik zal volgende keer gewoom zeggen dat ie van uit de trein is dan veet je genoeg

ps heb fomaat aangepast, bedankt voor de tip

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                Als je nog zo van die vervelende plaatjes hebt plaats ze dan maar Heel mooie opname en omzetting met diepte compo. De grootte kan je zelf beslissen hoeft niet steeds op volle 900 pixels en de ruis... zou ik precies reduceren. Waarschijnlijk eerst zelf uitgetest ?
                ik heb er nog ééntje

ruisreductie niet getest, maar die stoorde mij niet.

groetjes
                renske

Comment

Als een mens zich verveelt maakt hij mooie dingen hé. Ik vind het een knappe foto, mooi zwart wit maar die ruis hoeft hier voor mij niet. (ruis was er of is toegevoegd?)
                  Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert Bekijk bericht
                    Als een mens zich verveelt maakt hij mooie dingen hé. Ik vind het een knappe foto, mooi zwart wit maar die ruis hoeft hier voor mij niet. (ruis was er of is toegevoegd?)
                    de ruis komt door de hoge iso, die moest omhoog om een korte sluitertijd te bekomen (daar de trein aan een behoorlijke snelhijd reed)
                    en een fragma van 9 voor scherpte diepte.

groetjes
                    renske

Comment

[Mod]
                      Mag ik vragen om maximaal 1 topic per kalenderdag te openen in de Beginnershoek. Gisteren, 27 december opende je 2 topics. Eentje teveel.
                      Op 29 december mag je een nieuw topic starten in de Beginnershoek.

Comment

oeps sorry, dacht dat het er twee per dag waren. aangepast? zal me er in de toekomst aanhouden.

groetjes
                        renske

Comment

Een mooie. De ruis mag van mij, dat geeft wat extra karakter aan een z/w.
                          Luc

Comment

Mooi gedaan. Voor mij mag hij er zijn zoals hij nu getoond wordt.
                            De draden van de elektriciteitspalen geven precies het gevoel alsof je op een hoge toren staat en dan met volle vaart naar beneden de " verre diepte " kan binnenglijden op verende kussens.
                            groeten,
                            deka
                            There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

knappe foto
                              eos 600 d
                              lens 18-135 canon 10-22canon

Comment

Working...
                              X