Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cristal clear

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Cristal clear

Ik ben heel even online (bij de mama en de papa...) dus er is net genoeg tijd om nog een fotootje te posten.... Wat vinden jullie er van?

Stel je kritieken niet te scherp...
    Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Re: Cristal clear

Je zult het niet geloven maar ik heb zojuist de zelfde foto gemaakt met 5 ijspegels omgedraaid en in de sneeuw omhoog gezet echt waar ALLEEN DEZE FOTO IS VEEL HEEL VEEL MOOIER !!!
    Als ik het aandurf dan zet ik hem neer ,fijne kerst
    grt,
    Pimpeltje
    Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
    Pimpel

Comment

Een 'frisse' kijk op een bekend gegeven.

Toch wat te paarsig voor mij, mag kouder en ijziger. Ook het contrast mag best wat harder.
      Van waardering geniet ik.
      Van kritiek leer ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pimpeltje Bekijk bericht
        Je zult het niet geloven maar ik heb zojuist de zelfde foto gemaakt met 5 ijspegels omgedraaid en in de sneeuw omhoog gezet echt waar ALLEEN DEZE FOTO IS VEEL HEEL VEEL MOOIER !!!
        Als ik het aandurf dan zet ik hem neer ,fijne kerst
        grt,
        Pimpeltje
        Deze zijn met de sigma 105 macro gemaakt, doorheen een vuile ruit terwijl de pegels dus gewoon hingen. Ik wachtte tot er een druppel dreigde te vallen, heb toen in continuous mode afgedrukt en uiteindelijk in Paint Shop Pro de hele zaak op zijn kop gezet... Niet bodig omze af te breken en rechtop te zetten dus...
        Ben wel benieuwd naar de jouwe!
        Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Vind ik origineel

PeMa
          There are always two people in every picture: the photographer and the viewer.
          (Ansel Adams)

Comment

Het oogt wat onwezenlijk en kan als origineel beschouwd worden maar is van kleur ondermaats, wat flauw grijzig zonder pit. Nog wat meer bewerking en tijd in steken Bart !
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

@GR: ik neem hem volgende week mee. Kunnen we eens kijken wat we er verder mee kunnen...

Comment

Working...
              X