Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
De foto komt voor mij een beetje flets over. De verdeling van de bomen over de foto is ook niet optimaal. Rechts staat er te weinig op om van een kader te kunnen spreken. En de linkerboom bedekt eerder het onderwerp ipv bij te dragen aan de foto.
Voor ik het over de kleuren zou hebben zou ik zeker eerst wat perspectiefcorrectie toepassen, want nu staat het allemaal nogal scheef. Voor de grote toren en ook die gebouwen in de verte rechts. Daar bestaat een handig gratis progje voor (ShiftN).
De sneeuw is goed wit, en misschien is het gebouw wel echts zo flets van kleur, dan kan jij weten. Als het zo is, dan hoef je het niet te wijzigen.
Voor ik het over de kleuren zou hebben zou ik zeker eerst wat perspectiefcorrectie toepassen, want nu staat het allemaal nogal scheef. Voor de grote toren en ook die gebouwen in de verte rechts. Daar bestaat een handig gratis progje voor (ShiftN).
Comment