Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Normandie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Normandie

Hierbij mijn eerste foto die ik post.
    Alle comentaar is welkom.

NIKON D3000
    1/400
    F8

Re: Normandie

Compo kijkt niet zo aangenaam met het kruis tegen de rand van de foto, rechts mocht je wat meer ruimte gegeven hebben.
    Scherpte en kleur vind ik goed

grts
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Welkom in ons midden. Goede opname doch nu wat meer creativiteit. Ben ook eens met voorganger. Kijk uit naar je volgende
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Toch een vraagje, heb je verscherpt na het verkleinen? Moet mezelf nml. corrigeren op mijn eerste posting , heb nog eens goed gekeken en mis toch wel wat scherpte in het beeld.
        Zoals G.R. al zei, bij dit thema is vooral je eigen creatieve inbreng belangrijk.

grts
        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

hey, bedankt voor de comentaren.
          ik heb niks verscherpt ofzo, gewoon genomen, en verkleind om hier te posten,
          Foto is wedl genomen voor dat ik les ben beginnen volgen.

Comment

Ik volg het commentaar van de andere leden. Ik vraag me af of deze foto mooi zou zijn in Z/W omzetting ?
            Groeten,
            PeMa
            There are always two people in every picture: the photographer and the viewer.
            (Ansel Adams)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PEMA Bekijk bericht
              Ik volg het commentaar van de andere leden. Ik vraag me af of deze foto mooi zou zijn in Z/W omzetting ?
              Groeten,
              PeMa
              In dergelijke zaken zit er dat zeker in, alleen hier zal dan de vlag in het niets verdwijnen - kleur weet je !
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Met Etretat, de witte rotsen en een woeste, grillige zee in gedachten opende ik deze foto
                om vast te stellen dat dit ook Normandië is. Zeker niet slecht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xpepee Bekijk bericht
                  hey, bedankt voor de comentaren.
                  ik heb niks verscherpt ofzo, gewoon genomen, en verkleind om hier te posten,
                  Foto is wedl genomen voor dat ik les ben beginnen volgen.
                  10% verscherping toepassen na het verkleinen van je foto is zeker aan te raden.

grts

Comment

ik heb ff zitten zoeken nog het verscherpen van de foto en gevonden (denk ik toch)

Comment

Working...
                    X