Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Toch een vraagje, heb je verscherpt na het verkleinen? Moet mezelf nml. corrigeren op mijn eerste posting , heb nog eens goed gekeken en mis toch wel wat scherpte in het beeld.
Zoals G.R. al zei, bij dit thema is vooral je eigen creatieve inbreng belangrijk.
grts
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
hey, bedankt voor de comentaren.
ik heb niks verscherpt ofzo, gewoon genomen, en verkleind om hier te posten,
Foto is wedl genomen voor dat ik les ben beginnen volgen.
Met Etretat, de witte rotsen en een woeste, grillige zee in gedachten opende ik deze foto
om vast te stellen dat dit ook Normandië is. Zeker niet slecht.
hey, bedankt voor de comentaren.
ik heb niks verscherpt ofzo, gewoon genomen, en verkleind om hier te posten,
Foto is wedl genomen voor dat ik les ben beginnen volgen.
10% verscherping toepassen na het verkleinen van je foto is zeker aan te raden.
grts
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Comment