Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brug

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Brug

Veel kou gehad voor het nemen van deze foto. Was het de moeite?

Prettige feesten!

Re: Brug

Ik heb nu al verschillende keren naar deze foto gekeken en ik weet het nog niet.

Het stoort mij een beetje dat ik niet kan zien wat voor een brug het is. Het lijkt een brug voor wagens te zijn, maar over een spoorweg, of een kanaal? De compositie zou ook beter geweest zijn als je iets met die brug gedaan had; nu verdeelt de brug de foto gewoon in twee als het ware.

Comment

Ik moet 10 nachtopnames hebben van bruggen voor de avondschool. Vandaar de volle aandacht van de bruggen. Als ik het water wou meenemen op het beeld, dan kwam er teveel oever bij. En met het oranje licht was dit dan oranje sneeuw. Vandaar deze keuze.

Comment

Ok, dat is wel nuttige achtergrondinformatie! Goede weergave in dat geval. De brug is scherp. Ook leuk dat je ziet dat hij gebruikt wordt.

Maar 10 opnames.. Je hebt die toch niet allemaal vanuit dezelfde positie genomen? En hoe creatief mag je met het onderwerp omspringen (dan bedoel ik vooral de kijkhoek, close-up, etc.)?

Comment

Ja, we mogen een eigen thema kiezen en daar 10 beelden van meebrengen. Maar er moet wel een rode draad inzitten. Mijn thema is dus bridges by night.
          Ik ga zeker geen 10 foto's vanuit dezelfde hoek fotograferen, maar ik probeer wel steeds de volledige brug te hebben. Geen details bijvoorbeeld. Ook niet teveel de gebruikers van de brug, want dan krijgen zij te veel aandacht. Ik ga zeker proberen bij de volgende opnames iets creatiefs te zoeken.
          Vanavond ga ik terug op stap (met een laagje meer aan ) . Morgen waarschijnlijk meer bruggen.

Comment

Working...
          X