Dank voor het kijken.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Along a frozen beach.
Collapse
X
-
-
Re: Along a frozen beach.
weids door pano en diepte door mooie DOF en diagonale bruine strand, prachtige verloop-tinten blauw van lucht naar zee naar sneeuw,
past helemaal bij je motto : Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Ik geniet van deze foto
Comment
-
Een heel mooie (om jaloers op te worden).
De bruine strandstrook is sterk met ondersteuning door de witte brandingsgolf.
Bemensing ook heel goed geplaatst.
Toch één dingetje: voor mijn gevoel vallen de gebouwen net iets teveel naar voren (vooral bij de rand).
Na langer kijken ligt voor mij het sterke gebied tussen de twee brandingsgolven met ondersteuning van de diagonale strandstrook.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
-
Awel Raymond, ik vind deze echt knap! Alles klopt in het plaatje, beeld en toning.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door riha Bekijk berichtik vind het mooi, en toch weer niet, mss. omdat alles zo blauw is
Welke filters gebruik je om zulke resultaten te bekomen ?
grt. Ria
Lees verder... Ria dank u voor je mening
Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk berichtAwel Raymond, ik vind deze echt knap! Alles klopt in het plaatje, beeld en toning.
Tini evenzo bedankt voor je goedkeuring
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtMooi en sfeervol winters. Wel valt het me op dat geen van de mensen het voetpad
gebruikt.
Dank voor je opmerkingKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Een schitterende Raymond, waar de koude wintersfeer uitgelopen komt.
Dit vind ik een schitterende bewerking!Stel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mysti Bekijk berichtEen schitterende Raymond, waar de koude wintersfeer uitgelopen komt.
Dit vind ik een schitterende bewerking!
Ook alle anderen, Fena, EdjeC, Plaatwerker en Steenkst, een dikke dank uKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Heel mooi gedaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door palac Bekijk berichtalles is al verteld ,een heel mooie
Thanks Palac en Tim Het doet deugd hoor.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment