Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
weids door pano en diepte door mooie DOF en diagonale bruine strand, prachtige verloop-tinten blauw van lucht naar zee naar sneeuw,
past helemaal bij je motto : Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Ik geniet van deze foto
ik vind het mooi, en toch weer niet, mss. omdat alles zo blauw is
Welke filters gebruik je om zulke resultaten te bekomen ?
grt. Ria
Als blauw je niet ligt kan ik daar in komen Ria. Doch volgende bedenking : kleur is een taal nuttig te gebruiken ook in fotografie, is weinig gekend en geweten maar dikwijls even belangrijk als scherpte, licht en compo. Hier is geen enkel filter gebruikt !!!!!
Lees verder... Ria dank u voor je mening
Awel Raymond, ik vind deze echt knap! Alles klopt in het plaatje, beeld en toning.
Ik had hier geluk Tini (momentopnamen weet je wel). Een laaghangende donkere wolk met blauwachtige tint kwam snel aangedreven en dompelde ons binnen de minuut in sombere mist en bittere kou. Ik zag die sfeer vanuit mijn standpunt (geluk) en legde deze opname vast en het zwakke zonnetje speelde mooi mee op de branding en het strand alvorens te verdwijnen. Enkel nog wat contrast toegevoegd, een klein beetje saturatie en een best mogelijke uitsnit.
Tini evenzo bedankt voor je goedkeuring
Mooi en sfeervol winters. Wel valt het me op dat geen van de mensen het voetpad
gebruikt.
Mensen lopen altijd graag naast de (rechte) paden hé Louis Ben zaterdag in het overrompelende Brugge gepasseerd en doorgereden tot aan ons Vlaamse zeetje.
Dank voor je opmerking
Comment