Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Studio opname met disco licht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Studio opname met disco licht

De foto is bijgewerkt met photoshop alleen de kleuren

Last edited by DvdBfotografie; 21 december 2010, 00:09.
    A snap shot is a two-dimensional piece of paper. A photograph is a three-dimensional work of art.

Re: Studio opname met disco licht

akelige belichting.
    (wat is overigens disco licht ??)
    zie vormen / volumes van het aangezicht en de schaduw.
    verplaats de lampen en kijk wat het effect is op het aangezicht.

rare geforceerde pose. laat haar relax doen in plaats van die beschermende houding met de hoed.
    dan krijg je als kijker meer contact met het model.

ik hoop dat je wat hebt aan deze twee tips.
    succes

Comment

Ik moet Controle Z gelijk geven, tenzij het de bedoeling was om dit effect te bekomen.

Comment

zeker heb ik daar wat aan maar het is ook gebrek aan materiaal, we kwamen op het idee om een shoot te doen maar ik heb zelf nog geen lichten. een vriend van mij zij toen ik heb wel discolichten. ik denk dacht kan vast wel maar valt zwaar tegen. velen foto zijn toen mislukt erg jammer gelukkig kon photoshop een paar reden... wat de beste poses zijn weet ik niet, en was nog wat een zenuwpees van hoe ze moeten staan dat moet ik nog leren.

op mijn opleiding zijn we nu met de studiobelichting bezig, ga dus ook zelf een flits set kopen. niet zo goed als ze op school zijn maar het is een begin.

dit zoort lichten hadden we 4st:

A snap shot is a two-dimensional piece of paper. A photograph is a three-dimensional work of art.

Comment

Working...
        X