Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Wel jammer dat het landschap wat somber overkomt. Nuja, dat was waarschijnlijk het geval. Voor mij wringt het een beetje met de vakantiesfeer - effe de vuilniszakken negeren dan - die het huis en de auto uitstralen.
Mich: Ik heb hem gisteren genomen en het was nu eenmaal een sombere dag.
Ik heb er even de originele foto bij gepost nu.
De sombere omzetting met een kleine highlight op de voorkant van de auto leek me wel gepast. Het was ook niet de bedoeling om een warm vakantieplaatje te maken.
Bouk: ik moet eerlijk zeggen dat ik al even speelde met dit idee. Het is dus niet zo maar een moment van oplettendheid geweest. Een acute luiheid die er voor zorgde dat onze vuilzakken voor de deur bleven staan lag aan de basis van deze foto...
Mooi, al heb ik er een heel ander verhaal bij over een meneer die weer eens niet zoals
beloofd de vuilzakken heeft buitengezet en een vrouw die dit beu is. Grondig beu.
Comment