Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Das lekker
Collapse
X
-
-
Re: Das lekker
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtLeuk. !
Jammer dat de wortel iets teveel glimt. Met een vuile wortel had je dat minder gehad en
had ook de 'uitgebeten' vreetplaats sterker uitgekomen.
De gein wordt geweldig ondersteund door de gifgroene achtergrond.
De wortel had natuurlijk kunnen geschminkt worden!
Grapje hé, ik vind het een zeer leuke foto en mooi uitgewerkt.Fotografie is leren kijken.
http://johanluyckx.weebly.com
Comment
-
Table-top ! Evenzo als je blikjes. Je hebt dus een nieuw doel gevonden alhoewel table-top vroeger een speciale discipline was. Leuk idee wederom Wil je iets verklappen : als je groenten of fruit in opname brengt (thuis binnen in scène gezet natuurlijk), deze eerst in de ijskast of diepvries bewaren. Alles klaarmaken en zetten en dan de groente of fruit in compo zetten, belichting afstellen en afdrukken. Je groenten of je fruit zullen mooi neutraal van kleur zijn en zonder hinderlijke lichte vlekken. Je moet dit eerst eens uitproberen want achter de hoek schuilen nog verrassingen. Je fruit en groenten zullen er je dankbaar voor zijn in de fotoKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Bedankt voor de leuke commentaren. Ik ben blij dat mijn scènes een beetje gesmaakt worden.
Raymond, jij ook bedankt voor je tip, zal dit zeer binnenkort eens testen.Stel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
Comment
-
-
Heel leuke foto hoor Mysti!!Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.
Comment
Comment