Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Op de eerste zit je foto eigenlijk rechts in beeld (met actie). Een mooi sfeer en licht
De tweede is heel mooi en aangenaam wat meestal het geval is met klassieke landschapjes, doch hier had ik boven ofwel onder een stukje afgedaan om de compo aantrekkelijker te maken
Op de eerste zit je foto eigenlijk rechts in beeld (met actie). Een mooi sfeer en licht
De tweede is heel mooi en aangenaam wat meestal het geval is met klassieke landschapjes, doch hier had ik boven ofwel onder een stukje afgedaan om de compo aantrekkelijker te maken
Ja daar heb je absoluut gelijk in , ik had hem al klaar maar zetten de verkeerde neer !
Dank je wel voor je reactie!
Grt,
Pimpeltje
Last edited by Pimpeltje; 15 december 2010, 15:07.
Reden: verkeerde neergezet
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
Ik denk dat moest je knippen tot net boven die eerste grote ijsvlek rechts onderaan dat je compo perfect zit...
Verder een hele mooie van licht en kleur.
Nummer 1 ook heel goed door z'n goeie vlakverdeling.
Stel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
Ik denk dat moest je knippen tot net boven die eerste grote ijsvlek rechts onderaan dat je compo perfect zit...
Verder een hele mooie van licht en kleur.
Nummer 1 ook heel goed door z'n goeie vlakverdeling.
Hopelijk is hij nu goed !!
Weer een lesje rijker geworden , maar allen bedankt voor die fijne reactie
grt ,
Pimpeltje
Pimpel
Dus nu ben ik gediplomeerd ?
Dank je wel !
grt,
Pimpeltje
Ja, als kapper... met al je geknip.
Zelf vind ik de eerste die je geplaatst hebt (de tweede foto dus) veel mooier. Een stuk
poëtischer, rustiger en aangenamer om naar te kijken.
Ja, als kapper... met al je geknip.
Zelf vind ik de eerste die je geplaatst hebt (de tweede foto dus) veel mooier. Een stuk
poëtischer, rustiger en aangenamer om naar te kijken.
Ik heb altijd al graag Kapster willen worden
Bedankt voor je reactie !
grt,
Pimpel
Pimpel
Comment