Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De ochtend begon zo mooi .

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De ochtend begon zo mooi .

De ochtend begon zo mooi .( Zonnetje nog niet helemaal goed )

Het leek er op dat het zo zou blijven .

Maar inmiddels is het al weer wit in onze tuin zou het weer zo worden als op deze foto ?
    Bedankt voor het kijken
    grt,
    Pimpeltje
    Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
    Pimpel

Re: De ochtend begon zo mooi .

Voorkeur voor 2 ; zou beneden ietsje inkorten.dan vind ik hem
    Nr.1 is een beetje "gewoon". Iets meer snijden naar panorama-foto lijkt me hier ook beter.

gr,
    canon5DIII, 24-105mm, 50mmf1.4, Panasonic TZ-7

website : www.leonvanham.com

Comment

Sorry, ik heb nr. 2 voor nr.1 gehouden (eerste foto verscheen niet op scherm)
      Gelieve mijn bovenstaande kritiek ook zo te lezen.
      gr,
      canon5DIII, 24-105mm, 50mmf1.4, Panasonic TZ-7

website : www.leonvanham.com

Comment

Die emmer vind ik zeer goed al kan je hier misschien eens testen of wat extra contrast je foto geen goed doet. Ik stop er mijn hand niet voor in het vuur maar het zou kunnen...
        De eerste is de minste, mede door de onscherpte van de vogels. Jij kan veel beter!
        Nummer drie is zeker niet slecht maar er is iets waar ik niet helemaal de vinger kan op leggen...
        Stel je kritieken niet te scherp...
        Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Medussa Bekijk bericht
          Voorkeur voor 2 ; zou beneden ietsje inkorten.dan vind ik hem
          Nr.1 is een beetje "gewoon". Iets meer snijden naar panorama-foto lijkt me hier ook beter.

gr,
          Dank je wel voor de reactie , ik heb de foto even ingekort en ik hoop dat je deze bedoelde en dat hij nu goed is ?
          Of heb je de opkomende zon bedoeld ?
          Alvast bedankt !
          grt,
          Pimpeltje
          Last edited by Pimpeltje; 13 december 2010, 20:53. Reden: Verkeerd kleiner gemaakt
          Pimpel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mysti Bekijk bericht
            Die emmer vind ik zeer goed al kan je hier misschien eens testen of wat extra contrast je foto geen goed doet. Ik stop er mijn hand niet voor in het vuur maar het zou kunnen...
            De eerste is de minste, mede door de onscherpte van de vogels. Jij kan veel beter!
            Nummer drie is zeker niet slecht maar er is iets waar ik niet helemaal de vinger kan op leggen...
            Bedoel je de sneeuw ?
            is de sneeuw verkeerd ?
            En de foto met het Zonnetje heb ik met een geleende lens gemaakt om uit te proberen !
            De Sigma 150 mm 1:2.8 APO Macro DG HSM
            Ik ben aan het testen welke ik wil aanschaffen snap je , de 50 en de 125 Macro van Sigma is niet meer te leveren namelijk .
            Maar fijn dat je vindt dat ik beter kan !
            Dank je wel voor je reactie
            grt,
            Pimpeltje
            Pimpel

Comment

Verkeerd? Er is helemaal niks verkeerd aan die sneeuw. Ik bedoel alleen maar dat je met een ietsiepietsie extra contrast misschien nog net dat tikkeltje meer detail uit de sneeuw zou kunnen halen. Zou kunnen, zeg ik, maar het is het proberen waard.

Wat die lens betreft denk ik dat dit niet metéén de lens is die je voor dit soort foto's gaat gebruiken...

Groetjes!
              Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Sorry ik begreep het helemaal verkeerd hoor !!
                grt,
                Pimpeltje
                Pimpel

Comment

Oké de zon is volledig weg door uitbranding en toch zit er nog wat in. Gewoon onderaan afsnijden zodat die zonnevlek net weg is en je krijgt een aanvaardbare foto De vogels mogen vliegen ! De tweede is heel mooi in je update De derde bekoort me het minst omdat ik de inhoud waarschijnlijk niet snap (ben ook gene slimme hé) !
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

@ Raymond: De inhoud? Iets meer dan 10 liter sneeuw denk ik...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mysti Bekijk bericht
                      @ Raymond: De inhoud? Iets meer dan 10 liter sneeuw denk ik...
                      Zo is er toch nog iets van over
                      Ze vinden mij met sprongen vooruit gaan , maar dat heb ik aan jullie te danken
                      Straks Macro ppppppppppffffffffffff
                      En 10 liter sneeuw hahaha
                      Pimpel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                        Oké de zon is volledig weg door uitbranding en toch zit er nog wat in. Gewoon onderaan afsnijden zodat die zonnevlek net weg is en je krijgt een aanvaardbare foto De vogels mogen vliegen ! De tweede is heel mooi in je update De derde bekoort me het minst omdat ik de inhoud waarschijnlijk niet snap (ben ook gene slimme hé) !
                        Een kok geeft zijn kook geheimen ook niet prijs ( Grapje )
                        Maar mijn dank is groot voor alle hulp
                        grt,
                        Pimpeltje
                        Pimpel

Comment

Working...
                        X