Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kleur op een grijze winterdag

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kleur op een grijze winterdag

[CENTER]
    Kleur op een grijze winterdag

Wat vinden mijn collega's van deze foto ?
    Zelf dacht ik om eventueel een stuk onderaan weg te knippen. Goed idee of beter zo laten ? Alle feedback is welkom !
    Retinas
    Canon EOS 50D, 18-200mm IS

Re: Kleur op een grijze winterdag

Mooi van kleur en goed van scherpte maar ik vind de compo nogaal druk overkomen.

grtjs.
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Moet Edje C volgen wat betreft ' drukte ' in de compo. Ik weet niet als het technisch haalbaar was, maar ik zou bv meer gegaan zijn voor de " gele" buis of één detail uit dit geheel ...
      Of misschien wat werken met groter diafragmaopening en je dan focussen op de gele buis en de lijn van deze buis benutten, zodat je door te werken met grotere diafragmaopening wat beperktere scherptediepte krijgt en de achtergrond niet zo uitdrukkelijk aanwezig is.
      groeten,
      deka
      There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

@deka en Edje C:

Kan het enigszins wel volgen maar het industriële kader zou dan wat verloren gegaan zijn. Een drukke compo vind ik niet erg als het onderwerp duidelijk is. Volgens mij gaat de buis met de meeste aandacht lopen in deze foto en dit was ook de bedoeling.

Ik waardeer jullie mening hoor. Ik zou graag de foto eens opnieuw nemen met geringe scherptediepte maar dit is niet echt een optie. De site is toegankelijk maar wordt streng bewaakt. Ik vrees dat bij een tweede poging mijn geluk wel eens zou kunnen op zijn :-)
        Retinas
        Canon EOS 50D, 18-200mm IS

Comment

Working...
        X