Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
De framefun kan interessant zijn als presentatie doch had hier wat meer foto willen zien.
Spijtig want het lijkt een mooi portret te worden, helaas nu gereduceerd tot een pasfotoformaat
Nu heb ik het frame verwijderd.
Graag reakties, omdat ik zelf het beeld nu wat kaal vind.
De foto is zo al stukken beter en goed gespeeld met dat tegenlicht. Je foto inkaderen mag geen probleem zijn. Tracht nu bij deze grootte bijvoorbeeld eens een kader ROND de foto te krijgen. Er zijn mogelijkheden aanwezig in je programma, ben ik zeker van. Succes
Alvast bedankt voor de reakties tot op heden.
Ik heb, zoals je ziet, nu speciaal een fijn kadertje rondom de foto aangebracht, mede gelet op de vorige reakties.
AGFA- Klick; Nikon D300; Nikon D4;Nikon 70-200 2.8 VRII; Nikon 18-200 mm; Nikon 17-35 mm 2.8; Sigma Macro 105 mm 2.8; Nikon 28-120 mm 4.0; SB 800; SB 910;Tamron AF SP 2x teleconverter 7 el; Nikon 50 mm. 1.8; Tamron 28-75 2.8 AS EX DI LD (IF);
Comment