Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Portretje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Portretje

Een portretje uit mijn archief heb ik bewerkt in Framefun.
    Wat vindt U er van?
    AGFA- Klick; Nikon D300; Nikon D4; Nikon 70-200 2.8 VRII; Nikon 18-200 mm; Nikon 17-35 mm 2.8; Sigma Macro 105 mm 2.8; Nikon 28-120 mm 4.0; SB 800; SB 910;Tamron AF SP 2x teleconverter 7 el; Nikon 50 mm. 1.8; Tamron 28-75 2.8 AS EX DI LD (IF);

Re: Portretje

De framefun kan interessant zijn als presentatie doch had hier wat meer foto willen zien.
    Spijtig want het lijkt een mooi portret te worden, helaas nu gereduceerd tot een pasfotoformaat
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Ik vind ook dat je frame veel te groot is, alle aandacht gaat naar het kader i.p.v. je foto

grt. Ria

Comment

Nu heb ik het frame verwijderd.
        Graag reakties, omdat ik zelf het beeld nu wat kaal vind.
        AGFA- Klick; Nikon D300; Nikon D4; Nikon 70-200 2.8 VRII; Nikon 18-200 mm; Nikon 17-35 mm 2.8; Sigma Macro 105 mm 2.8; Nikon 28-120 mm 4.0; SB 800; SB 910;Tamron AF SP 2x teleconverter 7 el; Nikon 50 mm. 1.8; Tamron 28-75 2.8 AS EX DI LD (IF);

Comment

Ik vind dit een zeer mooi portretje met mooi zonlicht op de haren. Eentje om "echt" in te kaderen!
          Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HdBD200 Bekijk bericht

Nu heb ik het frame verwijderd.
            Graag reakties, omdat ik zelf het beeld nu wat kaal vind.
            De foto is zo al stukken beter en goed gespeeld met dat tegenlicht. Je foto inkaderen mag geen probleem zijn. Tracht nu bij deze grootte bijvoorbeeld eens een kader ROND de foto te krijgen. Er zijn mogelijkheden aanwezig in je programma, ben ik zeker van. Succes
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Ga volledig akkoord met bovenstaande, stukken beter zonder dat kader, mooi portret met mooie belichting.
              Photography is an art of observation.

Comment

Alvast bedankt voor de reakties tot op heden.
                Ik heb, zoals je ziet, nu speciaal een fijn kadertje rondom de foto aangebracht, mede gelet op de vorige reakties.

Comment

Laatste is heel goed. Mooi subtiel kadertje dat de foto afwerkt.

Comment

Knappe opname met mooi vastgelegd " engelenhaar ",
                    Ga ook voor laatste opname met kleine kader .
                    groeten,
                    deka
                    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Working...
                    X