Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
walking the dog
Collapse
X
-
-
Re: walking the dog
Het idee van de foto vind ik goed, maar ik mis toch ook iets te veel hond. Als de sneeuw er nog lag dan had dat je zeker kunnen helpen. Nu verdwijnt de hond jammer genoeg teveel in het donker.
grtjsSamen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Josv Bekijk berichtShop de leiband weg en zeg als titel walking
zijn bovengestelde problemen opgelost
mooie foto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Josv Bekijk berichtShop de leiband weg en zeg als titel walking
zijn bovengestelde problemen opgelost
mooie foto
Luc
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blackgirl Bekijk berichtja, mooie foto, silhouet leuk geslaagd, gewoon titel veranderen!De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!
Comment
-
Wie laat wie nu uit? Mooi. Ik zie voldoende hond. En anders is er die leiband nog om hem
te suggereren. Leiband weg en je krijgt dan toch ook niet iemand die daar wandelt, maar
eerder iemand die ietwat rare Chinese vechtoefeningen staat te doen. Mooi.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtLaat alles zoals het is, de suggestie is aanwezig en de kijker mag ook wat meedenken anders is het zoals doudeke aanhaalt. Prima foto trouwens vol sfeer met PTW
Oeps, help, help : wat is PTW a.u.b.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtWie laat wie nu uit? Mooi. Ik zie voldoende hond. En anders is er die leiband nog om hem
te suggereren. Leiband weg en je krijgt dan toch ook niet iemand die daar wandelt, maar
eerder iemand die ietwat rare Chinese vechtoefeningen staat te doen. Mooi.Mijn objectieven zijn all round...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Medussa Bekijk berichtOeps, help, help : wat is PTW a.u.b.Inplaats van BTW heb ik dit zelf bedacht "Persoon als Toegevoegde Waarde". We gebruiken tegenwoordig toch veel van die afkortingen, heb daar soms ook last mee inzake betekenis. Misschien krijgt PTW nu zijn plaatsje
clown: Verder niks achter zoeken hoor.
Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment