Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
roodborstje vecht tegen sneeuwstorm
Collapse
X
-
-
Re: roodborstje vecht tegen sneeuwstorm
Oorspronkelijk geplaatst door riha Bekijk berichtMisschien een uitsnede v.h. roodborstje maken, nu staat het daar zo klein te zijn in die grote wereld
grt. Ria
ja had ik ook al aan gedacht,maar ik wou zoals je zelf zegt dat klein arm vogeltje in een grote witte wereld zetten,voor de kwetsbaarheid te tonen met dit weer
maar mss door het mindere diepte die ik heb van de sneeuw mss toch een stuk croppen ofzo.
spijtig genoeg had ik liever het vogeltje scherper afgebeeld gehad maar was niet zo makkelijk als de sneeuw door je zicht waait lol.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door crismo Bekijk berichtspijtig genoeg had ik liever het vogeltje scherper afgebeeld gehad.
en met welke lens geschoten?
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Ik vind het idee en de compositie wel goed, maar de foto zelf vind ik te donker. Ik zou hem wat lichter maken70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LaurentS Bekijk berichtIk vind het idee en de compositie wel goed, maar de foto zelf vind ik te donker. Ik zou hem wat lichter makenKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtwat was je camerainstelling dan?
en met welke lens geschoten?
grt,bouk.
ISO 720 op 300mm
de lens was een sigma 70-300mm
ik ben op manueel gebied nog een totale leek,ik ben het op dat gebied nog maar pas aan het leren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LaurentS Bekijk berichtIk vind het idee en de compositie wel goed, maar de foto zelf vind ik te donker. Ik zou hem wat lichter maken
ja maar ik vind de foto nu al niet zo zuiver (probeer maar eens een heldere foto tijdens een sneeuwstorm te trekken en dat nog eens zonder omver te waaien)
als ik de foto wat lichter zou maken,gaat die dan niet nog meer flou worden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door riha Bekijk berichtMisschien een uitsnede v.h. roodborstje maken, nu staat het daar zo klein te zijn in die grote wereld
grt. Ria
Zeer geslaagde en sterke compo. Beetje oplichten en
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door crismo Bekijk berichtthx
ja maar ik vind de foto nu al niet zo zuiver (probeer maar eens een heldere foto tijdens een sneeuwstorm te trekken en dat nog eens zonder omver te waaien)
als ik de foto wat lichter zou maken,gaat die dan niet nog meer flou worden?Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtJa maar... is een slecht vertrek Je moet er zelf in geloven en als je toch beginner bent de tips eens uitproberen (daarom niet direct plaatsen). Als het je misschien kan helpen, ga dan eens kijken naar "een dapper plantje"
ik ben niet echt een volledige beginner,ik fotografeer al effe maar ik ben nog wel wat leek als het op spiegelreflex gaat en zeker voor het technische ervan
ik had al naar dat dapper plantje gaan kijken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door crismo Bekijk berichtik weet hetik geloof er wel in ze maar is niet altijd makkelijk van met de geringe technische kennis die ik van spiegelreflex heb tot nu van de fotos te maken die ik wil
ik ben niet echt een volledige beginner,ik fotografeer al effe maar ik ben nog wel wat leek als het op spiegelreflex gaat en zeker voor het technische ervan
ik had al naar dat dapper plantje gaan kijken
Ik lees : had al gaan kijken... maar je reageert niet ( je mening). Bedoel, als wij ook enkel maar gaan kijken dan krijg jij ook geen enkele reactie, dus... En nog een tip, vooral voor beginnende, je moet niet alleen kijken je moet een foto bestuderen - daar kan je heelwat uit opsteken en indien nodig vragen stellen !Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtDe basis van fotografie is voor alle toestellen hetzelfde : diafragma, sluiter en iso.
Ik lees : had al gaan kijken... maar je reageert niet ( je mening). Bedoel, als wij ook enkel maar gaan kijken dan krijg jij ook geen enkele reactie, dus... En nog een tip, vooral voor beginnende, je moet niet alleen kijken je moet een foto bestuderen - daar kan je heelwat uit opsteken en indien nodig vragen stellen !
oh maar ik bestudeer hoor,dat doe ik zeker en vast,bij de een al wat langer dan de andere(en buiten die van mezelf)
de meeste vragen die ik wil stellen daar vind ik automatisch wel antwoord tussen de vorige antwoorden dus dat helpt ook,en ik kijk en leer(of probeer toch te onthouden)van alles wat er gepost word.
Comment
Comment