Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het Vinne in de sneeuw....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Het Vinne in de sneeuw....

Drie foto's van een ochtendwandeling in het Vinne. Zonder mist en een héél grijze hemel. Dacht even dat het niets ging worden tot daar plots de zon net lang genoeg zijn licht liet schijnen om één foto te nemen... Zoals steeds word jullie commentaar ten zeerste gewaardeerd.

Bedankt om te kijken.
    Mvg, Joris...

Re: Het Vinne in de sneeuw....

Mooie foto's, maar de eerste steekt er toch met kop en schouders boven! Mooi die kleurweerspiegeling in dat ijs. De sneeuw is hier wel een beetje donkerder als bij de volgende twee.

Comment

De eerste is een romantiekertje en dat doet het steeds goed en vind hem van opname ook heel goed De derde is dan weer sterk van compo en diepte doch hier zit je verkeerd met de scherpte en dat is spijtig
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

voor mij foto 1. Het geeft mij een gevoel van....., ja van wat,
        grt. Ria

Comment

Geef mij maar die eerste voor aan de muur
          Derde zit idd wat fout qua scherpte, maar qua compo is die nice ^^

Comment

Persoonlijke eerste indruk : de eerste foto is zeer knap van compositie, onderste deel voor mij zelfs perfect, het luchtgedeelte vind ik om een of andere reden niet zo geslaagd.
            De derde foto vind ik ook een mooie compo. Mooier nog vind ik hem als van boven een heel pak afgedaan wordt, zodat je een soort "S" krijgt van de planken. Dan mag volgens mij het riet een kopje kleiner gemaakt worden.

vr.gr.
            canon5DIII, 24-105mm, 50mmf1.4, Panasonic TZ-7

website : www.leonvanham.com

Comment

voor mij met grote voorkeur de eerste.
              de tweede foto is niet echt rustgeven om naar te kijken.
              die eerste heeft zo een beetje ne HDR-look.
              Is het ne HDR?
              een pessimist is een optimist met ervaring.
              Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
              Pentax k-3II en nog meer glas

Comment

als ik bij de eerste aanblik van een foto spontaan 'how' zeg, dan is het een foto die aan mijn muur zou mogen hangen. je mag je eerste foto in die categorie steken

Comment

Bedankt voor de reactie's. De eerste foto is geen hdr, heb hem gemaakt met de best mogelijke belichting en dan serieus aan de schuifjes getrokken. Vandaar dat de lucht er niet echt perfect uitziet. Geloof me als ik zeg dat ik voor het beste compromis gekozen heb. Volgende keer toch maar voor de hdr gaan hoewel ik daar geen ervaring mee heb.
                  Foto drie, tja jammer van die scherpte. Volgende keer beter opletten...
                  Greets, Joris...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                    De eerste is een romantiekertje en dat doet het steeds goed en vind hem van opname ook heel goed De derde is dan weer sterk van compo en diepte doch hier zit je verkeerd met de scherpte en dat is spijtig
                    Tsja, GR en ik zitten eens te meer op dezelfde frequentie...
                    Stel je kritieken niet te scherp...
                    Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

eerste is de beste, beter van compo en sneeuw dan de twee anderen.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                      X