Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boys 'n Toys

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Boys 'n Toys

Kleine aanpassing op vraag van GR...

Last edited by Mysti; 7 december 2010, 10:00.
    Stel je kritieken niet te scherp...
    Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Re: Boys 'n Toys

leuke foto, alleen zijn de ogen akelig zwart
    http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

Comment

Kinderen met donkere ogen veroorzaken steeds dergelijk effect, heb daar niet dadelijk een probleem mee. Stel me wel de vraag of dat onderste van het zetelstel er wel bij moet ? Volgens mij niet, oogt beter met er af tot aan de naad van het zitvlak. Vanaf daar : een mooi opname SinterKlaas ook in de Françe geweest ?
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

voor mij is het een heel herkenbare foto.
        het manneke heeft zoveel speelgoed langs hem liggen dat ie niet weet met wat eerst te spelen.
        een pessimist is een optimist met ervaring.
        Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
        Pentax k-3II en nog meer glas

Comment

Bedankt allemaal.
          Bij onze Lou is dat fenomeen met de ogen een weerkerend probleem. Ik vraag me ook af hoe het komt, zeker wetende dat hij blauwe ogen heeft maar onder alle mogelijke lichtomstandigheden worden die zeer donker tot zelfs zwart. Bewerkt of niet... Ik heb er dan ook maar vrede mee genomen.

@GR. Ik heb het reeds geprobeerd om die rand er af te snijden en dat gaf een pano-effect waarvan ik eigenlijk niet goed wist of ik hem nu goed, dan wel slecht vond. Ik zal hem dadelijk effe bij in de openingspost gooien...
          Stel je kritieken niet te scherp...
          Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Working...
          X