Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Persoonlijk vindt ik het niet zo'n interessante foto's, de eerste vindt ik dan nog meevallen.
de tweede foto zou ik recht zetten, je ziet aan het gebouw op de achtergrond dan de foto schuin is.
Verder, blijven doen wat je graag doet en bijleren, probeer interessante onderwerpen te zoeken en let op je combo's
Net een fractie rechter zetten (met de klok mee). Een stapje naar rechts had wellicht de
blauwe installatie vrij gezet van het kruis. Dat had ik mooier gevonden. Maar echt slecht is
het zeker niet.
Inderdaad het origineel wat rechter zetten en dan bij de crop nog eens kijken naar lijnen
die je mooi in de hoeken kan laten wegkomen.
Kan wat meer contrast gebruiken. Misschien was een beetje naar links als opnamestandpunt
nog beter geweest om de 'ramen' netjes vierkant te krijgen.
Het repetitieve aspect bij #2 en #3 smaakt mij wel. De kaders mogen van mij weggelaten worden.
Net een fractie rechter zetten (met de klok mee). Een stapje naar rechts had wellicht de
blauwe installatie vrij gezet van het kruis. Dat had ik mooier gevonden. Maar echt slecht is
het zeker niet.
Inderdaad het origineel wat rechter zetten en dan bij de crop nog eens kijken naar lijnen
die je mooi in de hoeken kan laten wegkomen.
Kan wat meer contrast gebruiken. Misschien was een beetje naar links als opnamestandpunt
nog beter geweest om de 'ramen' netjes vierkant te krijgen.
Het repetitieve aspect bij #2 en #3 smaakt mij wel. De kaders mogen van mij weggelaten worden.
#1 staat volgens mij toch wel recht hoor als je scrolt is het bovenaan en onderaan het kruis overal evenwijdig
#3 kon ik niet meer naar links want dan moest ik boven op de balustrade kruipen en die is te hoog en ik ben maar een klein mensje
1. Zoals PW al aangaf stapje naar rechts en de kranen waren losgekomen van het kruis.
2. Is een wirwar en heel rommelig. Vraag je af, voor je je foto maakt, wat wil ik nu in beeld krijgen en hoe ga ik dat aanpakken. Welke elementen zorgen voor verstoring en welke voor rust. Wat zorgt voor evenwicht in mijn compositie.
3. zelfde opmerking als bij 2. Alhoewel hier wel wat mee te doen viel. Stapje naar links en je kon gaan voor symmetrie en diepte. Contrast bij of z/w.
Hier is al alles gezegd. Er zitten zowel positieve als negatieve elementen in je foto's. Tini heeft je wel een voorzet gegeven Die zou je eens moeten uitproberen want bij dergelijke licht en weersgesteldheid is kleur meestal flets van resultaat .
Een titel ? Hou het dan eenvoudig
bedankt voor de reacties en tips, ik heb hem eens in zw/w. omgezet op aanraden van Tini en meer gecropt ik persoonlijk vind hem wel beter zo
@ Bouk: is een tamron SP AF10-24mm F/3.5-4.5 Di II
Comment