Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laura

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Laura

In de studio een heel plezierig uurtje beleeft met deze guitige dame. Hopelijk bevalt hij jullie.

Groeten Nies

Re: Laura

heel mooie foto en heel mooie dame, en alles in combinatie ( kledij en achtergrond)

grt. Ria

Comment

Ik vind die zuurstokroze zweem nergens voor nodig.
      Zelfs het oogwit wordt erdoor aangetast.
      Van waardering geniet ik.
      Van kritiek leer ik.

Comment

Het is een leuk portretje maar er lijkt wel een roze waas over te liggen.
        Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

Comment

Mooi de ogen en de lichtjes er in vastgelegd.
          Maar zelfde opmerking als mijn voorgangers, er is iets met dat roos.
          https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Beste,
            De kleding is helemaal in het roos samengesteld. Daarom dat ik ook de achtergrond in het roos wilde. Haar oogwit is niet roos en er is geen zweem aanwezig. Alles is volledig uitgemeten met lichtmeter per flits. De bg weerkaatst ook niet naar voren (gericht licht). Verder is er geen lichtweerkaatsing mogelijk in de studio (alles zwart). Morgen controleer ik het met een kleurtemperatuurmeter.
            Ik wilde dit even vermelden om geen onnodige discussies uit te lokken.

Groeten Nies

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dionys62123 Bekijk bericht
              Beste,
              De kleding is helemaal in het roos samengesteld. Daarom dat ik ook de achtergrond in het roos wilde. Haar oogwit is niet roos en er is geen zweem aanwezig. Alles is volledig uitgemeten met lichtmeter per flits. De bg weerkaatst ook niet naar voren (gericht licht). Verder is er geen lichtweerkaatsing mogelijk in de studio (alles zwart). Morgen controleer ik het met een kleurtemperatuurmeter.
              Ik wilde dit even vermelden om geen onnodige discussies uit te lokken.

Groeten Nies
              Plaatsing van een foto betekent het bewust nemen van een risico op commentaar.
              Mijn commentaar heb ik gegeven. Uw reactie heb ik gelezen.
              Tussen u en mij is de discussie gesloten.
              Van waardering geniet ik.
              Van kritiek leer ik.

Comment

Dit ware zeer mooi geweest... op een andere achtergrond. Te veel de wereld door een
                roze bril zien, zoiets. Zal wel een kwestie van smaak zijn en als de jongedame het mooi
                vind is het helemaal o.k.

Comment

een mooi portretje
                  de rose hé dat is echt iets waar deze kindjes van houden
                  al heb ik dat rose fase nooit gehad met mijn dochters
                  proficiat met U verjaardag vandaag
                  Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                  Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Het kan aan mijn scherm liggen maar ik mis toch ook wat scherpte...
                    Stel je kritieken niet te scherp...
                    Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Bij deze foto merk ik dadelijk ervaring in studiowerk. Heel mooi uitgelicht en intrigerende pose (gaat niet vanzelfsprekend) Over dat "rose" laat ik me niet uit en verander dat in warme tinten wat deze foto en uitstraling van het hoofdobject wel kan verdragen.
                      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Working...
                      X