Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Beste,
De kleding is helemaal in het roos samengesteld. Daarom dat ik ook de achtergrond in het roos wilde. Haar oogwit is niet roos en er is geen zweem aanwezig. Alles is volledig uitgemeten met lichtmeter per flits. De bg weerkaatst ook niet naar voren (gericht licht). Verder is er geen lichtweerkaatsing mogelijk in de studio (alles zwart). Morgen controleer ik het met een kleurtemperatuurmeter.
Ik wilde dit even vermelden om geen onnodige discussies uit te lokken.
Beste,
De kleding is helemaal in het roos samengesteld. Daarom dat ik ook de achtergrond in het roos wilde. Haar oogwit is niet roos en er is geen zweem aanwezig. Alles is volledig uitgemeten met lichtmeter per flits. De bg weerkaatst ook niet naar voren (gericht licht). Verder is er geen lichtweerkaatsing mogelijk in de studio (alles zwart). Morgen controleer ik het met een kleurtemperatuurmeter.
Ik wilde dit even vermelden om geen onnodige discussies uit te lokken.
Groeten Nies
Plaatsing van een foto betekent het bewust nemen van een risico op commentaar.
Mijn commentaar heb ik gegeven. Uw reactie heb ik gelezen.
Tussen u en mij is de discussie gesloten.
Dit ware zeer mooi geweest... op een andere achtergrond. Te veel de wereld door een
roze bril zien, zoiets. Zal wel een kwestie van smaak zijn en als de jongedame het mooi
vind is het helemaal o.k.
een mooi portretje
de rose hé dat is echt iets waar deze kindjes van houden
al heb ik dat rose fase nooit gehad met mijn dochters
proficiat met U verjaardag vandaag
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Bij deze foto merk ik dadelijk ervaring in studiowerk. Heel mooi uitgelicht en intrigerende pose (gaat niet vanzelfsprekend) Over dat "rose" laat ik me niet uit en verander dat in warme tinten wat deze foto en uitstraling van het hoofdobject wel kan verdragen.
Comment