Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
paaltjes in de sneeuw
Collapse
X
-
paaltjes in de sneeuw
Labels: Geen
-
-
Re: paaltjes in de sneeuw
Volgens mij een heel mooie locatie maar je had er meer mee kunnen doen,
een paar stappen opzij misschien zodat de paaltjes een schuine lijn vormen, maar vooral een lager standpunt had volgens mij nog beter geweest.
Ook die bomen en dat riet op de achtergrond zou ik weg laten.De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nxke Bekijk berichtVolgens mij een heel mooie locatie maar je had er meer mee kunnen doen.
die bomen en dat riet op de achtergrond zou ik weg laten.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nxke Bekijk berichtVolgens mij een heel mooie locatie maar je had er meer mee kunnen doen,
een paar stappen opzij misschien zodat de paaltjes een schuine lijn vormen, maar vooral een lager standpunt had volgens mij nog beter geweest.
Ook die bomen en dat riet op de achtergrond zou ik weg laten.
Maar een lager standpunt EN bomen en riet weglaten... ?
Dat zal toch wel moeilijk zijn.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtAch, iedereen doet al schuine lijnen. Laat het maar afwijken.
Maar een lager standpunt EN bomen en riet weglaten... ?
Dat zal toch wel moeilijk zijn.
Dat is inderdaad een kwestie van "of...of" maar niet "en...en".
gr,
Comment
-
Ja, bij het zien van dit beeld denk ik ook dat je betere opname had kunnen maken. Er waren vele mogelijkheden aanwezig en misschien heb je nog wel anderen ? In de opmerkingen van mijn voorgangers zitten goede voorstellen vervat doch zoals je zegt EN... EN.... OF... OF. Vind de kleur goed alsook het licht
Trouwens op "de leiding" werd je fan van mij maar tot op heden laat je me ferm stikkenKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht...
Trouwens op "de leiding" werd je fan van mij maar tot op heden laat je me ferm stikken
terecht in SC-situaties en dat willen we toch voorkomen?
Als alle commentaar dat ik kan bedenken reeds is gegeven, houd ik mijn mond.
Als ik geen enkele affiniteit met een afbeelding heb, houd ik mijn mond.
Als ik niet weet wat ik ergens van moet vinden, houd ik mijn mond.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtWe moeten elkaar vrij laten in het al dan niet geven van commentaren. Anders komen we
terecht in SC-situaties en dat willen we toch voorkomen?
Als alle commentaar dat ik kan bedenken reeds is gegeven, houd ik mijn mond.
Als ik geen enkele affiniteit met een afbeelding heb, houd ik mijn mond.
Als ik niet weet wat ik ergens van moet vinden, houd ik mijn mond.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtIk verplicht niemand tot iets en dit was zeker niet de bedoeling, ieder is vrij. Het is enkel maar een herinnering naar... met wat ludieke bijtoon. Je let wel goed op en wil de goede orde bewaren wat ik alleen maar kan waarderen en zelfs mee ondersteunen. Maar ik heb de indruk dat jij nogal snel te ernstig interpreteert waar niet nodig, of laat me zo zeggen : eens een beetje lachen - een kwinkslag - is steeds gezond. De grenzen van de humor kunnen helaas voor iedereen verschillen, maar daar ben ik bewust van.
als een reprimande naar jou maar om de ruimte aan iedereen te laten al dan niet te reageren.
Over mijn gevoel voor humor en mijn persoonlijke bijdragen op dat vlak? Ik kan daarover
kort zijn. Het is er, maar wel van een onderkoelde soort en daarvoor leent dit medium zich
niet zo goed (behalve soms in de titels).Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Van harte dank Plaatwerker, zo is alles weer duidelijk.
Om af te sluiten nog eentje uit de kast der ludieke ondertonen (ook al zijn ze inhoudelijke meestal ernstig) : "Wat kunnen wij twee, en hebben wij toch al dikwijls verbazingwekkende discussies gevoerd"Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtVan harte dank Plaatwerker, zo is alles weer duidelijk.
Om af te sluiten nog eentje uit de kast der ludieke ondertonen (ook al zijn ze inhoudelijke meestal ernstig) : "Wat kunnen wij twee, en hebben wij toch al dikwijls verbazingwekkende discussies gevoerd"
Bedankt iedereen voor de commentaren
gr,
Comment
-
Comment