Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Fishing
Collapse
X
-
Fishing
Eos 7D- Eos 1D Mark4 - EF100 400mm L IS USM - EF S 10-22mm f3.5 4.5 USM - EF 24 70 mm F2.8LLabels: Geen
-
-
Re: Fishing
Hoe noem je zoiets? Situatiefotografie?
Knap, in scene gezet of niet, ik vind dit geweldig.
De gelaatsuitdrukking, de "artisanale" hengel, het stoeltje met het waterflesje en de grote paraplu. Alles heeft zijn plaats en een hoog Marx-brothers-gehalte. Ik heb woorden tekort om te beschrijven wat jij met één beeld doet.
Luc
-
Oorspronkelijk geplaatst door LucFT Bekijk bericht
Hoe noem je zoiets? Situatiefotografie?
Knap, in scene gezet of niet, ik vind dit geweldig.
De gelaatsuitdrukking, de "artisanale" hengel, het stoeltje met het waterflesje en de grote paraplu. Alles heeft zijn plaats en een hoog Marx-brothers-gehalte. Ik heb woorden tekort om te beschrijven wat jij met één beeld doet.
Luc
Heerlijk als zoveel onwerkelijks wordt tesamen gevoegd.
Wel zou het beter zijn geweest als alle voeten geheel te zien waren geweest.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Dit had voor mij een eengeweest.
Door de afgeneden voeten stoeltje en paraplu kan ik nu alleen maar zeggen "goed idee maar slecht uitgewerkt". Laat ik duidelijk zijn, dit is geen regel maar een kwestie van smaak.
Ik vind dat je hier een mooie kleuromzetting hebt
Robby BBMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
toch leuk gedaan hoor, zeker de vorst op de paraplu laat zien dat er is over nagedacht.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Zoals reeds gezegd: Goed over nagedacht, leuke situatie, mooi omgezet maar jammer dat de voeten er net niet helemaal op staan. Dat de paraplu is afgesneden komt het beeld dan wer net ten goede vind ik.Stel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtEr vloekt zoveel met elkaar in deze foto, dat alles ook weer netjes op zijn plaats valt, en
zo een plaatsje verdient bij absurdistisch theater.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
tja alles is al gezegd.
grappige plaateen pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Comment
-
Bedankt voor jullie reacties
Paraplu had ik bewust al in de compositie afgesneden,voeten,tja..ik heb
nog veel te leren.
Grtz
BartEos 7D- Eos 1D Mark4 - EF100 400mm L IS USM - EF S 10-22mm f3.5 4.5 USM - EF 24 70 mm F2.8L
Comment
Comment