Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Mooie opbouw van het werk, plaatwerker, een foto waar pit in zit, sfeer en een inhoudelijke uitstraling om langer te dialogeren Vind het wel heel spijtig dat je onderwerp (roos plus steeltje) niet geheel scherp is want dit acht ik bij deze nu wel aangewezen.
Bij deze vierkante uitsnede staat de roos goed in compositie. Ik zou alleen de roos aan de voorkant wat oplichten via viveza zodat de donkere partij iets lichter word. Dan is hij voor mij af.
Mooie opbouw van het werk, plaatwerker, een foto waar pit in zit, sfeer en een inhoudelijke uitstraling om langer te dialogeren Vind het wel heel spijtig dat je onderwerp (roos plus steeltje) niet geheel scherp is want dit acht ik bij deze nu wel aangewezen.
Dank voor jouw appreciatie.
Ik vind het ook jammer dat de roos hier onvoldoende scherp overkomt. Hier thuis is het
voldoende naar mijn smaak (1/1600, f7.1, ISO 200). Misschien heeft de niet geheel
schone dubbele beglazing mij parten gespeeld.
Bij deze vierkante uitsnede staat de roos goed in compositie. Ik zou alleen de roos aan de voorkant wat oplichten via viveza zodat de donkere partij iets lichter word. Dan is hij voor mij af.
Gr Nies
Ook bedankt voor het compliment. Ik heb al iets opgelicht maar verder wilde ik niet
gaan om toch het silhouetachtige bij dit tegenlicht te behouden.
Viveza ken ik niet maar ik zal daar zeker eens naar kijken.
Ik heb ontdekt dat ik bij de RAW-conversie enkele mogelijkheden niet of onvoldoende had
benut. Thuis is het op 100% duidelijk verbeterd. IK hoop dat het hier ook te zien is, maar ik
twijfel vanwege de formaatbeperkingen bij BD.
Comment