Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Let it snow.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Let it snow.

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
    Moet zo'n winter wonderland foto voorstellen, denk ik. Maar dat is maar een lokkertje. Zelf
    krijg ik de indruk dat, van zodra je de weg afwandelt, het bos in, de struiken zich achter
    je sluiten. Dan maak je misschien iets heel fijns mee. Iets waarvan je denkt dat je het op
    een dag aan je kleinkinderen kan vertellen. En aan hun vriendjes. Maar eigenlijk kan je
    het bos niet meer verlaten. Nooit meer. Dan zul je droevig zijn, want wat is er nu voor fijns
    aan iets fijns mee te maken als je het niet navertellen kan?
    Mooie inhoudelijke ondersteuning Louis en dank je

Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
    Niet echt mijn ding ... maar begrijpelijk dat je deze wilde posten. SOms zie je als fotograaf een aantal dingen of ervaar je een aantal dingen, terwijl je zelf in het landschap bezig bent. Als je dan de foto aan anderen toont, zien zij dit echter niet ... Komt dit doordat zij niet ter plaatse waren ??? Wie zal het zeggen. Zelf heb ik dit ook al meerdere keren ondervonden dat het soms moeilijk is om de magie van de foto die je ervaart bij het maken van de foto over te brengen naar een beeld.
    groetjes,
    deka
    Je hebt volkomen gelijk want daar draait het allemaal om. Je verplaatsen in andermans denken is heel moeilijk en zou daar niet aan beginnen (maar het bestaat) Bedankt voor je interessante bijdrage

Oorspronkelijk geplaatst door LucFT Bekijk bericht
    De wirwar van takken heeft door de sneeuw iets van een bas-reliëf. Ik vind het geheel nogal druk en toch wil ik er even bij stilstaan. Ik heb de voorbije week enkele dozen met oude foto's (ook van lang voor mijn tijd) uitgekuist en dit beeld brengt me een beetje terug in die sfeer.
    Als je er links een groot stuk afsnijdt, tot net voor het paaltje, dan wordt het al veel rustiger en wordt je ook meer uitgenodigd om de weg te volgen. 't Is maar een idee.
    Luc
    Ja Luc, vroeger was dit gewoon een knappe zwart/wit. Zwart-wit gezien nu ook nog wel maar de tijden veranderen, en we moeten mee - graag zelfs ! Ga daar niks aan veranderen, heb nog materiaal genoeg om jullie stuk op te bijten (grapje)
    Eveneens dank voor je sympathieke reactie
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

ben nog even komen kijken of er nu geen slee uit de bocht kwam gevlogen..., een foto waarbij je weer veel verhaaltjes kan invullen
      groetjes
      hilde

Comment

Ik denk wel dat ik snap wat je wilde tonen maar ook ik vind deze één van je mindere.
        Maar ja, zelfs elke sterke reeks heeft een minst goeie.
        Stel je kritieken niet te scherp...
        Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tullep Bekijk bericht
          ben nog even komen kijken of er nu geen slee uit de bocht kwam gevlogen..., een foto waarbij je weer veel verhaaltjes kan invullen
          Vanwege de sneeuwval geen verkeer mogelijk, dus ook geen slee
          Bedankt Hilde.

Oorspronkelijk geplaatst door Mysti Bekijk bericht
          Ik denk wel dat ik snap wat je wilde tonen maar ook ik vind deze één van je mindere.
          Maar ja, zelfs elke sterke reeks heeft een minst goeie.
          Een mindere goeie is nog altijd een goeie, en deze zou dan de minst goeie kunnen zijn
          Bart bedankt voor je reactie
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Working...
          X