Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Moeilijk te vatten opname. Een snapshot... een situatie ? Vind de weergave van het gegeven wel beperkt, wacht dus eerst op iets meer info (ook al zou dit niet mogen, sorry).
Moeilijk te vatten opname. Een snapshot... een situatie ? Vind de weergave van het gegeven wel beperkt, wacht dus eerst op iets meer info (ook al zou dit niet mogen, sorry).
Dit keer wandelde ik hier langs op weg naar de pedicure en tijdens de wandeling en het vervolg
nagedacht over hoe ik deze foto zou gaan nemen. De standaard sneeuwfoto's wens ik niet
te nemen (ik ben niet iedereen ). Op de terugweg heb ik toen deze foto gemaakt.
Het is geen topper maar ik ben tevreden over de kijkrichtingen in de foto.
G.R., is dit het soort informatie waar u naar uitkeek?
Dit keer wandelde ik hier langs op weg naar de pedicure en tijdens de wandeling en het vervolg
nagedacht over hoe ik deze foto zou gaan nemen. De standaard sneeuwfoto's wens ik niet
te nemen (ik ben niet iedereen ). Op de terugweg heb ik toen deze foto gemaakt.
Het is geen topper maar ik ben tevreden over de kijkrichtingen in de foto.
G.R., is dit het soort informatie waar u naar uitkeek?
Absoluut en dank je wel. Vermoedde het suggestieve kon er mij niks anders bij voorstellen en daarom hield ik het even in beraad. Op die manier ben je behoorlijk geslaagd in je opzet zelfs de sneeuw is daar een toegevoegde waarde, inhoudelijk bekeken.
ik heb even gewacht om op deze te reageren omdat ook ik niet goed wist wat er van te zeggen. Als beeld op zich zegt het me niet zoveel.
Je kijklijnen zijn dan wel weer heel erg sterk. En als hij -zoals je zegt- past in een grotere reeks kan zeer zeker zijn waarde hebben.
Technisch dus een erg sterke plaat maar als beeld kan het mij niet bekoren.
Greetz!
Stel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
leuk maar ziet er niet echt...echt uit hè.
kijk alleen al maar eens naar de sneeuw.
maar gezien de titel klopt het dan weer wel.
grt,bouk.
Ik houd wel van dubbele bodems en ontsnappingsluiken.
Had je liever gewild dat het echt was? Ik niet.
De fiets lag al een week zo maar pas met de sneeuw kon ik de foto maken die ik wilde.
Mooi hè, hoe de sneeuw ongerept op het voorwiel ligt. Eerst de suggestie en daarna
kijken tot het inzicht komt.
ik heb even gewacht om op deze te reageren omdat ook ik niet goed wist wat er van te zeggen. Als beeld op zich zegt het me niet zoveel.
Je kijklijnen zijn dan wel weer heel erg sterk. En als hij -zoals je zegt- past in een grotere reeks kan zeer zeker zijn waarde hebben.
Technisch dus een erg sterke plaat maar als beeld kan het mij niet bekoren.
Greetz!
Als ik bij elke sneeuwperiode zo'n soort foto kan toevoegen aan mijn reeks voel ik mij
wel bevoorrecht. Dank voor je compliment.
Comment