Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

z/w portret

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • z/w portret

    Een foto nadat ik scott kelby zijn boek over lightroom heb uitgelezen. Wou toch eens horen wat anderen er van zouden vinden.



    Ik zelf vind het aardig gelukt gezien het orgineel.
    http://www.vantarret.nl/foto/orgineel.jpg
    Canon EOS 50D - 17-55mm f2.8 - 55-250mm f/4-5.6 IS - Canon Speedlite 420 EX

  • #2
    Re: z/w portret

    Ik vind hem ook heel leuk, en ook de bewerkingen mogen er zeker zijn!
    Mooie expressie, lekker scherp en origineel formaat dat het hem zeker doet!
    Stel je kritieken niet te scherp...
    Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

    Comment


    • #3
      Re: z/w portret

      Prima ZW omzetting !
      persoonlijk vind ik jet jammer dat haar puntje van de kin afgesneden is, ik ging dat e rnog net op geplaast hebben.
      pitteljon.be
      The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.

      Comment


      • #4
        Re: z/w portret

        Ken de auteur van het boek in kwestie niet, maar vind jou opname prima en mooi van presentatie
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: z/w portret

          @ Jetfool Was het al eens over de kin en had het aangepast voor de afdruk.

          @ G.R. De auteur is een veel aangeprezen auteur op dit forum ik heb daarom 2 boeken van hem gekocht. Namelijk "Scott Kelby's Digitale fotografie boek" en "Het Lightroom 3 boek voor digitale fotografen." Beide zijn me zeer goed bevallen en ik ga nu het boek photoshop cs 5 van hem maar eens aanschaffen.

          @ Mysti Dankje voor de positieve reactie.
          Canon EOS 50D - 17-55mm f2.8 - 55-250mm f/4-5.6 IS - Canon Speedlite 420 EX

          Comment

          Working...
          X