Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mijn laaste dagen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• mijn laaste dagen

moet zeker de gedachte van dit bloemetje zijn.

ik vind het wat jammer dat door de laag staande zon er geen direkt zonlicht meer bij kan zodat de cristalletje... maar tja kon het mij toch ni laten.

update

vuur maar, met die comentaar

groetjes
    renske
    Last edited by bleuspics; 1 december 2010, 15:16. Reden: update

Re: mijn laaste dagen

Een beetje meer licht zou deze foto inderdaad geen kwaad doen, maar verder een goeie opname voor mij .
    Misschien nog dat vreemde kronkeltje even wegshoppen rechts onderaan?

grtjs
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Alsof ze de koude trotseert en nog een keer haar best doet om te schitteren. Hoeft geen
      extra zonlicht bij voor me want dat zou ten koste gaan van haar ietwat droeve zwanenzang
      en een heel ander plaatje opleveren. Vind ik.

Comment

Een hele mooie, lekker scherp en mooi gecadreerd. inderdaad die vreemde kronkel misschien wegwerken rechts onderaan...
        Stel je kritieken niet te scherp...
        Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

En ik vind dan weer dat de scherpte iets meer mocht zijn. Geen zonlicht bij zulke opname Renske, hij is zo heel mooi, de kleuren blijven rustig en ook de beeldvulling is correct
          We plaatsen ongeveer twee dezelfde beelden zie ik, en toch verschillend
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk bericht
            Misschien nog dat vreemde kronkeltje even wegshoppen rechts onderaan?
            Mooie "gesuikerde" bloem.
            Ik vraag me wel af waar je op scherp gesteld heb ? nu blijkt dat vreemd kronkeltje in focus te zijn ? of zie ik dat verkeerd ?
            pitteljon.be
            The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.

Comment

Mooi plaatje
              Ik vind deze goed zo als hij is.
              Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.

Comment

ik vind de kleuren ook prachtig zoals ze zijn. en ook compo en scherpte zitten goed imo.

Comment

Knap plaatje, met mooie kleuren en heel mooi het ijslaagje erop weergegeven.
                  groeten,
                  deka
                  There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

loot vraagt juist of het een snoepje is.

ziet er ook wel uit gelijk een snoepje met die ijskristalletjes erop.
                    zeer mooi
                    een pessimist is een optimist met ervaring.
                    Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
                    Pentax k-3II en nog meer glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                      En ik vind dan weer dat de scherpte iets meer mocht zijn. Geen zonlicht bij zulke opname Renske, hij is zo heel mooi, de kleuren blijven rustig en ook de beeldvulling is correct
                      We plaatsen ongeveer twee dezelfde beelden zie ik, en toch verschillend
                      dacht dat de ijskristalletjes dan wat meer zouden schitteren.
                      ps wou deze echt ook laat bloeier noemen maar na jouw post te zien vond ik het niet meer kunnen

Oorspronkelijk geplaatst door Mysti Bekijk bericht
                      Een hele mooie, lekker scherp en mooi gecadreerd. inderdaad die vreemde kronkel misschien wegwerken rechts onderaan...
                      even geshopt en weg is het kronkeltje
                      Oorspronkelijk geplaatst door Jetfool Bekijk bericht
                      Mooie "gesuikerde" bloem.
                      Ik vraag me wel af waar je op scherp gesteld heb ? nu blijkt dat vreemd kronkeltje in focus te zijn ? of zie ik dat verkeerd ?
                      heb scherp gesteld op de linker(op foto) bloemblaadjes en deels op het midden van de bloem (live view dus groter scherpstel vlak)
                      het zou nu wel kunnen dat het kronkeltje op zelfde afstand staat ( dus ook scherp) en hierdoor met de aandacht gaat lopen of het komt door het feit dat ik behoorlijk wat heb opgescherpt . iemand het juiste andwoord?
                      ps update is minder opgescherpt.

alvast bedankt voor het reageren allemaal

groetjes
                      renske

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk bericht
                        wou deze echt ook laat bloeier noemen maar na jouw post te zien vond ik het niet meer kunnen
                        Je was eigenlijk te euhm... laat?
                        Stel je kritieken niet te scherp...
                        Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Dat vind ik nu echt spijtig, ik schenk je braafjes mijn titel terug en nu ga je hem niet meer gebruiken. Ooh Renske ik keek er al naar uit naar je nieuwe plaatsing met die titel, troost me a.u.b
                          Je update is veel beter hé Merk dit nu pas, je had iets te veel opgescherpt !
                          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                            Dat vind ik nu echt spijtig, ik schenk je braafjes mijn titel terug en nu ga je hem niet meer gebruiken. Ooh Renske ik keek er al naar uit naar je nieuwe plaatsing met die titel, troost me a.u.b
                            Je update is veel beter hé Merk dit nu pas, je had iets te veel opgescherpt !
                            sorry, maar zal er niet meer van komen, wegens (zie ..... welkom)

groetjes
                            renske

Comment

Working...
                            X