Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Heb ik nu teveel fantasie maar als je even scrollt zodat de bovenste draad wegvalt is het net of de boom een glimlachje vertoont .
Tja, nu je het zegt: daar lijkt het wel op
Mooie foto
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Inderdaad, ik heb nog willen snijden boven die tweede draad om het 'gezicht' te bekomen. Maar ik vond het beeld zo al sterk genoeg.
Mijn vriendin zei nog op de wandeling: Waarom neem je je toestel weeral mee? Awel .... daarom!
Inderdaad, ik heb nog willen snijden boven die tweede draad om het 'gezicht' te bekomen. Maar ik vond het beeld zo al sterk genoeg.
Mijn vriendin zei nog op de wandeling: Waarom neem je je toestel weeral mee? Awel .... daarom!
Zeg jongeman, ben jij wel goed bezig met je vriendin ? Je bent wel goed bezig met je toestel ! Trouwens, ik heb er geen zaken mee
Haha, ik ken dat gevoel :P
Net zoals mijn vriendin telkens zegt : waarom neem je foto's waar geen mensen opstaan??
Goed gezien en goed vastgelegd. Volhouden en je vriendin zal je nog tips gaan geven.
(Stop een compactje in haar handen en let dan op voor de concurrentie . . .)
Luc
Comment