De natuur hou je niet tegen!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Tand des tijds
Collapse
X
-
-
Re: Tand des tijds
goed maar wat pijnlijk shot.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Heb ik nu teveel fantasie maar als je even scrollt zodat de bovenste draad wegvalt is het net of de boom een glimlachje vertoont .
grtjsSamen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk berichtHeb ik nu teveel fantasie maar als je even scrollt zodat de bovenste draad wegvalt is het net of de boom een glimlachje vertoont .
Mooie fotoNikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
Inderdaad, ik heb nog willen snijden boven die tweede draad om het 'gezicht' te bekomen. Maar ik vond het beeld zo al sterk genoeg.
Mijn vriendin zei nog op de wandeling: Waarom neem je je toestel weeral mee? Awel .... daarom!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blieck Bekijk berichtInderdaad, ik heb nog willen snijden boven die tweede draad om het 'gezicht' te bekomen. Maar ik vond het beeld zo al sterk genoeg.
Mijn vriendin zei nog op de wandeling: Waarom neem je je toestel weeral mee? Awel .... daarom!Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blieck Bekijk berichtInderdaad, ik heb nog willen snijden boven die tweede draad om het 'gezicht' te bekomen. Maar ik vond het beeld zo al sterk genoeg.
Mijn vriendin zei nog op de wandeling: Waarom neem je je toestel weeral mee? Awel .... daarom!
Net zoals mijn vriendin telkens zegt : waarom neem je foto's waar geen mensen opstaan??
Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G-rar Bekijk berichtHaha, ik ken dat gevoel :P
Net zoals mijn vriendin telkens zegt : waarom neem je foto's waar geen mensen opstaan??
G.R.: Voor de rest steunt ze mij wel in mijn hobby hee!
Comment
Comment