Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snelle poes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Snelle poes

Nog eentje voor mijn schoolopdracht rond mens en dier.
    https://www.tinicleemputfotografie.com/

Re: Snelle poes

Weet niet je uitslag maar deze zou toch goed gescoord moeten hebben ? Om je opdracht in deze vormgeving uit te voeren, ja dat getuigd voor mij als iemand met "braines" zeg maar intellegentie. Heel knappe foto, niks op aan te merken Of de O-benen misschien
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Hele mooie hoor, nu nog plintjes...

Comment

Tsja, in én woord: Schitterend gedaan.
        Stel je kritieken niet te scherp...
        Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Mooie compo en opbouw, zonder de poes was het al een zeer goeie geweest, maar de poes brengt de foto in een veel hoger categorie.

Comment

Dat was een snelle poes tussen willige o-benen zogezegd
            Je portret: Als ik een foto van je maak, op film ga schilderen met licht,// In gedachten kus ik dan schijnbaar je ogen, je mond, jóu,// En met elke straal, streel ik teder je gezicht.

Comment

chapeau voor deze compo. zoiets is niet aan iedereen gegeven.

Comment

Machtige foto!!! :g

Comment

Allemaal bedankt voor de leuke reacties. Ik had er nochtans zelf zwaar mijn twijfels over.

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                  Weet niet je uitslag maar deze zou toch goed gescoord moeten hebben ? Om je opdracht in deze vormgeving uit te voeren, ja dat getuigd voor mij als iemand met "braines" zeg maar intellegentie. Heel knappe foto, niks op aan te merken Of de O-benen misschien
                  We krijgen gewoon een opdracht met een thema en dan moeten we die laten zien in de klas en dan geeft de leraar samen met ons commentaar op de foto's. Enkel op het einde van het semester moeten we een eindwerk maken en dat samen met 5 foto's van die 5 opdrachten die we in de loop van het semester gekregen hebben en daar krijgen we dan wel punten op. Hij zei wel proficiat.

Oorspronkelijk geplaatst door JohnB Bekijk bericht
                  Dat was een snelle poes tussen willige o-benen zogezegd
                  Dat klonk in je hoofd waarschijnlijk helemaal anders

Comment

Knap, knap, knap, ....
                    Deze blijft nu al hangen in mijn hoofd sinds ik hem de eerste keer gezien heb.
                    Prachtig hoe jij erin slaagt om in de veelheid van de dingen toch steeds weer de eenvoud weet te vinden.
                    groeten,
                    deka
                    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Weer goed gezien. Bundel op 't einde van het schooljaar al je foto's in een boekje, zij zijn het waard.
                      Luc

Comment

Ik weet niet of er nog banken voor je staan in de klas maar met deze foto mag je van mij meteen twee banken vooruit .
                        Idee, compo, uitvoering, alweer een topper .

grtjs
                        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk bericht
                          Ik weet niet of er nog banken voor je staan in de klas maar met deze foto mag je van mij meteen twee banken vooruit .
                          Idee, compo, uitvoering, alweer een topper .

grtjs
                          Ik zit al helemaal vooraan (maar dat komt omdat ik anders geen sikkepit zie van wat er op bord staat aangezien ik altijd mijn bril thuis vergeet )

Comment

TINI,

Machtige foto en WEERAL naar show-case...
                            Maar...die onscherpe voorgrond vraagt enorm aandacht.
                            Weg ermee en je zult zien dat die foto, voor mij althans, nog een veelvoud aan kracht zal winnen.
                            Dan gaat de aandacht veel vlugger naar de POES...
                            Doen hoor;..
                            En die zwarte kader weg. Die leidt ook af... Een HEEL dun fijn zwart lijntje...
                            Groet.
                            Gil

Comment

Ben ik verkeerd als ik denk dat deze foto reeds enkele maanden geleden op het forum is getoond?
                              Mij stoort het niet, want ik herrinner mij nog dat ik eerst een tijdje moest zoeken naar de poes.
                              groeten
                              Neirynck Renée

Comment

Working...
                              X