Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
"Een wolf raast voorbij in het woud." Van abstracte en artificiële fotografie gesproken, dat is er wel eentje. Indrukwekkend van uitbeelding, schitterend van zwart/wit omzetting, en toch een zweem van realiteit aanwezig. Proficiat Renske, I like it
dat vind ik fascinerend, spannend, een heleboel lagen, en veel interpretaties uitgaande van een oog
gezien je exif, zoomen tijdens je opname..
mooie in zwart-wit, de grijzen
sorry fena, dat meen je toch echt niet ???
of druk je je verkeerd uit?
ik vind dit een oppervlakkige foto, eenlagig, enkel het effect kan ons even verbazen.
en laat geen ruimte tot interpretatie door de kijker.
nee, een veel gezien effectje, maar als foto niet boeiend.
Jawel, Control-Z, al die (vage) bewegingen en ''banden' kunnen mijn hersentjes interpreteren als beelden, net zoals bij vlekken op het behang, zoals bij wolken...
begrijp je wat ik bedoel?
ho! deze foto is voor mij meer dan vlekken op het behang hoor
Dit houdt me wel even bezig. Enerzijds wordt je in de foto gezogen. Anderzijds ontwaar ik een figuurtje met een speer dat vanuit het centrum dichterbij komt.
Merkwaardig horror-sci-fi beeld.
Goed gezoomd. De omgeving is nog herkenbaar.
Sterk dramatisch effect. Ik ben ook pro.
Luc
Als ge zo wa weg en weer scrolled met de foto lijkt hij te bewegen...
Owner of a Sony Alpha DSLR-550 + Sony 18-55 mm F3.5-5.6 + Sony 55-200 mm F4-5.6 + Sony 50 mm F1.8 + Minolta 70-210 mm F4 (Beercan) + Sigma 24 mm F2.8 + Minolta 35-70 mm F4 + Sony 85 mm F2.8 + Metz Mecablitz 50 AF-1 + Velbon Sherpa 450R
Persoonlijk kom ik er wat " dronken "van als ik naar deze foto kijk ... Niet echt mijn ding, maar gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak en blijft het daardoor boeiend om te zien waar anderen mee bezig zijn ...
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
sorry fena, dat meen je toch echt niet ???
of druk je je verkeerd uit?
ik vind dit een oppervlakkige foto, eenlagig, enkel het effect kan ons even verbazen.
en laat geen ruimte tot interpretatie door de kijker.
nee, een veel gezien effectje, maar als foto niet boeiend.
ik was al aan het wachten op een opmerking van jou, ik weet dat dit je ding niet is.
Tsja, niet iedereen eet graag dezelfde soep, da's duidelijk, maar ik vind deze toch wel erg sterk.
En het gezever van "da's een veel gebruikte techniek" of "hier moeten blijkbaar alle fotografen door" vind ik zeer flauw. Je moet de technieken toch ook maar beheersen en op het juiste moment, de juiste foto zeg maar, toepassen. En dat is hier zeer zeker gebeurd.
Bluespics, voor mij heb je hier een schitterende foto afgeleverd.
Groetjes,
Mysti
Stel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
Tsja, niet iedereen eet graag dezelfde soep, da's duidelijk, maar ik vind deze toch wel erg sterk.
En het gezever van "da's een veel gebruikte techniek" of "hier moeten blijkbaar alle fotografen door" vind ik zeer flauw. Je moet de technieken toch ook maar beheersen en op het juiste moment, de juiste foto zeg maar, toepassen. En dat is hier zeer zeker gebeurd.
Bluespics, voor mij heb je hier een schitterende foto afgeleverd.
Groetjes,
Mysti
Hier sluit ik me bij aan. Goed uitgevoerd op het juiste moment!
allen bedankt voor de reacties, ik vond dit beeld zeker iets hebben, had wel niet verwacht dat ik zoveel bijval zou krijgen.
en wat control z zijn opmerking betreft, ik apresieer zijn eerlijkheid en heb respect voor zijn vizie ivm fotografie, wat niet wil zeggen dat dit altijd strookt met die van mij, maar smaken verschillen nu eenmaal.
Comment