Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nothing as it seems

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• nothing as it seems

ik ben eens benieuwd wat jullie hier van vinden

groetjes
    renske

Re: nothing as it seems

Wow! Hij valt aan - da's leuk!
    Is het met draajen of met een lensbaby?

Comment

"Een wolf raast voorbij in het woud." Van abstracte en artificiële fotografie gesproken, dat is er wel eentje. Indrukwekkend van uitbeelding, schitterend van zwart/wit omzetting, en toch een zweem van realiteit aanwezig. Proficiat Renske, I like it
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

dat vind ik fascinerend, spannend, een heleboel lagen, en veel interpretaties uitgaande van een oog
        gezien je exif, zoomen tijdens je opname..
        mooie in zwart-wit, de grijzen

Comment

een heleboel lagen, en veel interpretaties
          sorry fena, dat meen je toch echt niet ???
          of druk je je verkeerd uit?

ik vind dit een oppervlakkige foto, eenlagig, enkel het effect kan ons even verbazen.
          en laat geen ruimte tot interpretatie door de kijker.
          nee, een veel gezien effectje, maar als foto niet boeiend.

Comment

Jawel, Control-Z, al die (vage) bewegingen en ''banden' kunnen mijn hersentjes interpreteren als beelden, net zoals bij vlekken op het behang, zoals bij wolken...
            begrijp je wat ik bedoel?
            ho! deze foto is voor mij meer dan vlekken op het behang hoor

Comment

ik vindt het ook een goeie !!

Comment

Dit houdt me wel even bezig. Enerzijds wordt je in de foto gezogen. Anderzijds ontwaar ik een figuurtje met een speer dat vanuit het centrum dichterbij komt.
                Merkwaardig horror-sci-fi beeld.
                Goed gezoomd. De omgeving is nog herkenbaar.
                Sterk dramatisch effect. Ik ben ook pro.
                Luc

Comment

Als ge zo wa weg en weer scrolled met de foto lijkt hij te bewegen...
                  Owner of a Sony Alpha DSLR-550 + Sony 18-55 mm F3.5-5.6 + Sony 55-200 mm F4-5.6 + Sony 50 mm F1.8 + Minolta 70-210 mm F4 (Beercan) + Sigma 24 mm F2.8 + Minolta 35-70 mm F4 + Sony 85 mm F2.8 + Metz Mecablitz 50 AF-1 + Velbon Sherpa 450R

Comment

Persoonlijk kom ik er wat " dronken "van als ik naar deze foto kijk ... Niet echt mijn ding, maar gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak en blijft het daardoor boeiend om te zien waar anderen mee bezig zijn ...
                    groeten,
                    deka
                    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                      sorry fena, dat meen je toch echt niet ???
                      of druk je je verkeerd uit?

ik vind dit een oppervlakkige foto, eenlagig, enkel het effect kan ons even verbazen.
                      en laat geen ruimte tot interpretatie door de kijker.
                      nee, een veel gezien effectje, maar als foto niet boeiend.
                      ik was al aan het wachten op een opmerking van jou, ik weet dat dit je ding niet is.

http://forum.belgiumdigital.com/f66/...ut-304716.html

wel ik heb het toch nog eens gedaan

ok moet wel zeggen dat bovenstaande idd niet meer zo goed vind als toen

mss komt dit met deze ook wel, maar heb er dan toch even mijn plezier aan beleefd.

groetjes
                      renske

Comment

Tsja, niet iedereen eet graag dezelfde soep, da's duidelijk, maar ik vind deze toch wel erg sterk.
                        En het gezever van "da's een veel gebruikte techniek" of "hier moeten blijkbaar alle fotografen door" vind ik zeer flauw. Je moet de technieken toch ook maar beheersen en op het juiste moment, de juiste foto zeg maar, toepassen. En dat is hier zeer zeker gebeurd.
                        Bluespics, voor mij heb je hier een schitterende foto afgeleverd.

Groetjes,

Mysti
                        Stel je kritieken niet te scherp...
                        Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mysti Bekijk bericht
                          Tsja, niet iedereen eet graag dezelfde soep, da's duidelijk, maar ik vind deze toch wel erg sterk.
                          En het gezever van "da's een veel gebruikte techniek" of "hier moeten blijkbaar alle fotografen door" vind ik zeer flauw. Je moet de technieken toch ook maar beheersen en op het juiste moment, de juiste foto zeg maar, toepassen. En dat is hier zeer zeker gebeurd.
                          Bluespics, voor mij heb je hier een schitterende foto afgeleverd.

Groetjes,

Mysti
                          Hier sluit ik me bij aan. Goed uitgevoerd op het juiste moment!
                          Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk bericht
                            Hier sluit ik me bij aan. Goed uitgevoerd op het juiste moment!
                            Voila, hier nog een fan.
                            Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

Comment

allen bedankt voor de reacties, ik vond dit beeld zeker iets hebben, had wel niet verwacht dat ik zoveel bijval zou krijgen.

en wat control z zijn opmerking betreft, ik apresieer zijn eerlijkheid en heb respect voor zijn vizie ivm fotografie, wat niet wil zeggen dat dit altijd strookt met die van mij, maar smaken verschillen nu eenmaal.

groetjes
                              renske

Comment

Working...
                              X