Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
In de klas
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: In de klas
Tini,
Heel knap beeld ! Je moet het maar gezien hebben. Je bent goed bezig.
Mooie omzetting, ook mooi gespeeld met de schaduwlijnen.
De crop van Ludo kan mij ook wel bekoren.
groeten,
dekaThere is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment
-
Mooi beeld. (Dat is ook de update van Ludo.) Het doet me denken aan al dat rumoer op
school, dat overal aanwezig zijn van luide stemmen en de geur van pis, terwijl je je toch
zo Godsallemachtig alleen waande. Zo alleen als de jas die je 's ochtends achterliet.
Comment
-
-
Ik heb er ook eens stevig naar gekeken.
Welke van de twee?
Zo'n jas is een ruimtelijk object en de schaduw ervan kan niet goed dienen als ijkmerk voor
het 'rechtzetten' van een foto. Vlakbij het ophangpunt van de jas is een dwarshoutje tegen
de muur. Dat houtje staat bij foto #1 naar mijn smaak wel goed. IK houd het dus op foto #1.
Foto #2 vind ik ook wat te crap gekropt.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Dank jullie wel voor de reacties!
De crop mag gerust blijven staan hoor, bedankt voor de moeite Lido
Ik had hem eerst ook gecropt en rechtgezet, maar ben dan toch bij het originele beeld gebleven zoals hij hier staat. Het gaf telkens een ander beeld, maar het originele bleef me zelf het meeste aanspreken.
Comment
-
origineel erg mooi, dynamisch, verhalend (is dat een woord?) en technisch, hoewel dat mij nooit zo interesseert, ook goed. je benaderd of sterker nog laat hier weer zien dat je je onderwerp van een gevoelige kant kunt benaderen. een jasje aan de muur, dat is eigenlijk alles wat het is maar je geeft er zoveel verhaal aan mee dat het boeiend is om naar te kijken. hoe? dat doe je gewoon. dat heet visie zegt men (en ik dus ook)
de crop: sorry ludo maar dat ontneemt nu net alles wat de foto zo sterk maakt.
Comment
-
-
Ik vind 'm alvast ook supergoed!
Ik hou wel van zo'n zaken ...
Meer aub!!!Owner of a Sony Alpha DSLR-550 + Sony 18-55 mm F3.5-5.6 + Sony 55-200 mm F4-5.6 + Sony 50 mm F1.8 + Minolta 70-210 mm F4 (Beercan) + Sigma 24 mm F2.8 + Minolta 35-70 mm F4 + Sony 85 mm F2.8 + Metz Mecablitz 50 AF-1 + Velbon Sherpa 450R
Comment
Comment