Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Da een leven
Collapse
X
-
-
Re: Da een leven
yip
doet me denken dat ik er ook twee heb voor de kachel
lui lekker leven
vind het wel spijtig dat de focus op de ene poot ligt
grtz M.Nikon D3000,een paar lensjes en een SB-900, but wants more....MORE
-
Neen, mijn bedoeling was om eens men hond te fotograferen, heb bewust gekozen voor deze compositie,scherpstelling,..
Het was niet men bedoeling om men hond te fotograferen zoals er hier al honderden staan.
Maar eens op een aparte eigen manier, die ik zelf wel kan smaken.
Groeten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gil Bekijk berichtNeen, mijn bedoeling was om eens men hond te fotograferen, heb bewust gekozen voor deze compositie,scherpstelling,..
Het was niet men bedoeling om men hond te fotograferen zoals er hier al honderden staan.
Groeten
Maar hoe de foto bij me overkomt (gevoel) heb ik je al gemeld en daar blijf ik toch ook bijKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gil Bekijk berichtNeen, mijn bedoeling was om eens men hond te fotograferen, heb bewust gekozen voor deze compositie,scherpstelling,..
Groeten
Comment
-
-
Ik hou wel van die originaliteit, kan ik alleen maar toejuichen!
Ben persoonlijk zelf ook niet aan al die "regeltjes",
dus doe het maar lekker op jouw manier en laat maar méér van je visie zien...Owner of a Sony Alpha DSLR-550 + Sony 18-55 mm F3.5-5.6 + Sony 55-200 mm F4-5.6 + Sony 50 mm F1.8 + Minolta 70-210 mm F4 (Beercan) + Sigma 24 mm F2.8 + Minolta 35-70 mm F4 + Sony 85 mm F2.8 + Metz Mecablitz 50 AF-1 + Velbon Sherpa 450R
Comment
Comment