Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mijn dochter aan zee

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• mijn dochter aan zee

graag jullie mening hierover, eerste foto is orginele foto, 2de is beetje bewerkt in picasa...na het zelf bekijken van de foto denk ik dat hij iets te scherp staat... iemand nog tips? en hoeveel posts mag je hier plaatsen per dag, omdat ik graag enkele foto's van mijn dochter aan zee zou posten onder andere nog sepia foto's. alvast bedankt

]
    Last edited by vincent lannoo; 4 november 2010, 22:14.

Re: mijn dochter aan zee

Ze had er duidelijk zin in. Volgens mij is ie op het randje van te scherp, maar nog OK.
    Mooie kleuren, en de compo (je dochter centraal, wat normaal gezien not done is) stoort me ook niet.
    Hier was het wel beter geweest dat je dochter er scherp op stond en de achtergrond meer wazig/onscherp. Maar ik zie dat je foto genomen is met een compact Panasonic DMC-TZ10 en hiermee is een mooie DOF moeilijker dan met een DSLR. Je had ook niet moeten flitsen, maar dit is volgens mijn mening niet echt op de foto te zien.
    Voor de andere kijkers :
    Exif : iso 100 - F 5 - 1/400 -flash fired
    Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vincent lannoo Bekijk bericht
      ...... en hoeveel posts mag je hier plaatsen per dag, omdat ik graag enkele foto's van mijn dochter aan zee zou posten onder andere nog sepia foto's. alvast bedankt
      zie forumreglement.

eerst de voorkeur, de tweede te veel verscherp.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Tsja, deeerste is idd te flou en de tweede wat te scherp...
        Verder wel een heel leuk onderwerp en een knap moment vast gelegd.
        Stel je kritieken niet te scherp...
        Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Maar ik zie dat je foto genomen is met een compact Panasonic DMC-TZ10 en hiermee is een mooie DOF moeilijker dan met een DSLR.
          Ik dacht net dat de TZ10 wel P/A/S/M-stand heeft en dat je dus sluitertijd en diafragma wel zelf kan bepalen.
          Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Happy Genes Bekijk bericht
            Ik dacht net dat de TZ10 wel P/A/S/M-stand heeft en dat je dus sluitertijd en diafragma wel zelf kan bepalen.
            Je kan het inderdaad, maar probeer maar eens een mooie DOF met een compact
            te bekomen. Ik heb zelf ook een Canon G10 (toch geen slechte compact) een weet hoeveel moeilijker het is met deze.
            Groetjes

Comment

[Mod]
              Je mag 1 topic per dag openen in de Beginnershoek en daarin mogen maximaal 3 foto's staan.
              Je bent eigenlijk een beetje overijverig geweest gisteren en hebt er 2 geopend, en dan ook nog eens eentje vandaag, als ik goed gelezen heb. Dat zijn er dus 3 op 2 dagen, eentje teveel
              Normaal gaan er dan slotjes op en gaat de volgende dag het slotje erdan af. Vergeet ik het slotje er weer af te doen, geef me (of een andere moderator) een seintje.
              Om het kort te maken, zondag mag je een nieuw topic starten in de Beginnershoek

Comment

dat ze je morgenvroeg maar een dikke knuffel geeft,voor je verjaardag
                nu zal ze wel in dromenland zijn na het drukke weekend van de sint
                proficiat met je verjaaag vandaag
                Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
                  dat ze je morgenvroeg maar een dikke knuffel geeft,voor je verjaardag
                  nu zal ze wel in dromenland zijn na het drukke weekend van de sint
                  proficiat met je verjaaag vandaag
                  dank u voor het bericht, maar ze heeft niet het geluk gehad om thuis te zijn en mij een knuffel te geven. ze is namelijk al een week ziek met zware bronchitis en moet uit noodzaak bij de oma logeren. jammergenoeg, maar ik wacht niet tot mijn verjaardag om haar flink te knuffelen, mijn kleine schat

Comment

Working...
                  X