Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
interessante omgeving.
maar nu zou ik die wel eens willen zien bij daglicht.
al dat oranje en de lichtvervuiling maakt deze landschapsfoto er niet mooier op.
Speciale foto die ik wel kan smaken, heel mooi hoe die steentjes plots licht geven rond de plassen . Het licht zat precies wel niet mee maar dat heb je in deze situatie niet te kiezen helaas, vermoed van die oranje straatverlichting.
Misschien eens proberen het infopaaltje weg te clonen in ps, gaat een beter beeld geven denk ik.
grtjs
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Bedankt voor al jullie commentaren .
@ edje C (mijn mening) vind het paaltje wel passen hier maar ga er nog eentje maken overdag om control_z gelukkig te maken en voor mij om wat te oefenen , zal deze keer het paaltje en de vangrail eraf laten
Comment