Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

herfstweg

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• herfstweg

mijn eerste foto dat ik post , deze genomen met een belichting van 30sec , de mist geeft een zachte onscherpte aan de bomen

greetz stef

Re: herfstweg

interessante omgeving.
    maar nu zou ik die wel eens willen zien bij daglicht.
    al dat oranje en de lichtvervuiling maakt deze landschapsfoto er niet mooier op.

Comment

Re: Herfstweg

beetje krap aan de bovenkant, maar vind het effect van de lichtbron wel mooi.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

[Mod]
        Heb het dubbeltje verwijderd

Comment

Bedankt sannepoes

greetz stef

Comment

Speciale foto die ik wel kan smaken, heel mooi hoe die steentjes plots licht geven rond de plassen . Het licht zat precies wel niet mee maar dat heb je in deze situatie niet te kiezen helaas, vermoed van die oranje straatverlichting.
            Misschien eens proberen het infopaaltje weg te clonen in ps, gaat een beter beeld geven denk ik.

grtjs
            Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Bedankt voor al jullie commentaren .
              @ edje C (mijn mening) vind het paaltje wel passen hier maar ga er nog eentje maken overdag om control_z gelukkig te maken en voor mij om wat te oefenen , zal deze keer het paaltje en de vangrail eraf laten

greetz stef

Comment

Deze vindt ik ook wel interessant!
                Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.

Comment

Working...
                X